Kontejnerski terminal, luka

Zbog toga se i ukazala digitalizacija – zamjena papira
elektroničkim dokumentima posebno je važna u kontejnerskom prometu, pojašnjava
Rajko Badurina iz tvrtke “Sarda”. “Uglavnom se radi o tome da
podaci moraju doći kod agenata i drugih stranaka koje manipuliraju robom da bi
se sve moglo ubrzati. To je ubrzanje svih procedura koje uglavnom zahtijevaju
puno vremena i sinkroniziranje ovisi o puno koraka”, tumači Badurina.

Bit će tu i novih zapošljavanja, a krajnji korisnik – zbog
konkurencije – mora biti zadovoljan, kako bi riječki prometni pravac bio na još
boljem glasu. Tom dobrom glasu veliki obol daje i “Jadrolinija”.
“Očekuju se raspisi natječaja za koncesijske linije i mi očekujemo da ćemo
biti uspješni i pobijediti, i da ćemo zaposliti kompletnu flotu i sve naše
pomorce”, kaže prvi čovjek brodara Alan Klanac.

“Ne očekujem konkurenciju u smislu velikih mediteranskih
brodara jer su i njihovi brodovi spremni i na tržištu vlada pozitiva i oni
ulažu u svoje linije. Naša flota je spremna, naši ljudi su spremni, mislim da
smo u tom dijelu najbolji na hrvatskom dijelu Jadrana i mislim da ćemo iz tog
razloga imati uspjeh”, optimističan je Klanac.