Ovim strogim selektiranjem željeli smo ukazati na
činjenicu da fotografija ne nosi samo zabilježbu sadržaja stvarnosti, već i
ideju da se objektivni svijet usuglasi sa subjektivnom kreativnom vizijom u
kojoj je ovom prigodom bilo važno izraziti osobitost trenutka koji se registrira,
zanimljivost odabranog kadra, čistoću kadra, ugođaj proljeća ili jeseni, ali i
osobni stav prema motivu. Pri odabiru fotografija za izložbu i osobito pri
odabiru najboljih važan je bio dojam o autoru, o njegovom načinu razmišljanja,
o njegovu smjeru traganja u ovome mediju, da dobra fotografija nije bila samo
slučajnost i usputni zapis, već je rezultat jasnih ciljeva i htjenja.

Prva nagrada
dodijeljena je Miru Dežuloviću za vizualno čistu i
artistički impresivnu fotografiju Odsjaj
u kojoj je sjajno prožeo geometrijske strukture s lirskim sekvencama oblaka i
neba. Druga nagrada dodijeljena je Zoranu
Uzelcu za autentično autorsko promišljanje i suptilno razrađene kontrastne
odnose svjetlog i tamnog u fotografiji Doseg.
Treća nagrada dodijeljena je Ivoni Predović za
fotografiju Šaš zanimljivu u
minimalističkoj jednostavnosti, sažetosti i spretno iskazanoj asocijaciji na
crtačko tkivo.

 

Pohvaljuju
se: Marijana Kirasić-Nekić za profinjeno estetsko promišljanje u fotografiji Krčki akvarel, Eni Brušnjak za socijalnu
osjetljivost i … crno-bijelih odnosa u fotografiji Sitniš i Mirna Bartolić za čistu i duhovitu likovnu dosjetku u
fotografiji Stani baš tu.

Nagradu
za  najbolju fotografiju u kategoriji
mladih dobila je Katja Matejčić za intimistički lirski pejzažni prizor u
fotografiji Jezero, a pohvalu u
kategoriji mladih dobio je Luka Greblo za vizualnu jasnoću i čistoću u
fotografiji Škura.