Kao i u prijašnjim izdanjima radionica je bila besplatna i okupila je kvalitetne mentore koji su svoja znanja i iskustva prenijeli na polaznike/ice. Osnovni cilj radionice je poticanje mladih da se aktivnije uključe i bave glazbom kroz organizaciju događanja samostalno i/ili u suradnji s postojećim akterima na sceni.

Distuneov besplatan program završilo je desetero polaznika / Foto by Kristina Barišić
Nakon uvodnog upoznavanja polaznika s voditeljima radionice, krenulo se u realizaciju modularnih predavanja od kojih je prvi priliku za rad dobio Antonio Karača (obrt Radnja, Zagreb). U modulu pod nazivom ”Vizualni identitet”, objasnio je kako i na koji način dizajner surađuje s organizacijom ili tvrtkom u kreiranju vizuala, kako svoju djelatnost predstavlja krajnjim korisnicima – u našem slučaju publici.
Opis i strukturu cijelog organizacijskog procesa glazbenog događaja; od ugovaranja preko budžetiranja do same realizacije i ovoga je puta predstavio Filip Pack, tehničar u zagrebačkom klubu Močvara.

Jelena Androić, direktorica LFF-a, vodila je modul ”Marketing i odnosi s javnošću” / Foto by Kristina Barišić
Treći modul pod nazivom ”Marketing i odnosi s javnošću” održala je Jelena Androić, direktorica Liburnia Film Festivala. Jelena je kroz niz primjera i pitanja postavljenih polaznicima, dočarala cjelokupnu problematiku komuniciranja s medijima i publikom: od same motivacije publike za neko događanje do marketinških alata i načina njihove primjene u oglašavanju i komunikaciji sa svim dionicima.
Nimalo lagan posao u opisu tehničkih specifikacija i produkcijskoj pripremi (zvuk, rasvjeta, scenografija) i ove je godine pripalo Miranu Miliću iz riječkog Studija Palach, koji je svoje izlaganje održao pod nazivom ‘Tehnička produkcija”.

Foto by Kristina Barišić
Različita rješenja i razmišljanja pokazala su da su polaznici usvojili osnovna znanja i razumijevanje postupaka i metoda, koja primjenjujemo u svakodnevnom radu. Istovremeno, kroz intenzivan praktični rad koji je uključivao festivalsku (Impulse Festival i Krk Etno Fest: Pul Kaštela) i koncertnu aktivnost (program pod nazivom Distune vam predstavlja) organizacije polaznici su dobili priliku primijeniti svoje znanje i nadograditi ga.
Uključivanje glazbenika u radionicu
Novost u odnosu na prošla izdanja je uključivanje i samih glazbenika u radionicu. Tako su u modulu pod nazivom ”Upoznaj bend”, članovi riječkog benda The Black Room u ugodnoj konverzaciji s polaznicima, opisali svoja iskustva u radu s raznim organizatorima i svoju višegodišnju povezanost i suradnju s Distune promotionom.
Praktičan rad je uključivao i posjetu polaznika nekolicini izvedbenih prostora kako bi stekli jasniji uvid u njihovo funkcioniranje i mogućnosti za organizaciju i realizaciju određenih kulturnih sadržaja.

Vizual by Radnja
Ovogodišnje izdanje radionica Let’s Talk About Music u organizaciji Distune promotiona sufinancirano je sredstvima Zaklade Kultura nova i Primorsko-goranske županije.
(Photo by Kristina Barišić; Distune Promotion press)
Podijeli na društvenim mrežama