WordCamp Croatia

Popularna cijena ulaznice

Cijene ulaznica izrazito su popularne. Osnovna je cijena 20 dolara, što je po današnjem tečaju dolara ravno 136 kuna. Po dobrom starom WordCamp običaju, i na hrvatskom izdanju organizatori
su, osim samog ulaska na konferenciju, za sve sudionike osigurali
mnoštvo dodatnih pogodnosti. Tako će se po završetku konferencije svi
sudionici moći opustiti na afterpartyju za koji je također osigurano
(gotovo neograničeno) besplatno piće, a tijekom predavanja hrana i piće
(sokovi i kava) bit će besplatni za sve sudionike.

Osim standardne ulaznice postoje i dva dodatna tipa: “Freelancer” i “Small Business” po cijeni od 100, odnosno 250 dolara.
Mnogi pitaju “što se dobije za tu cijenu”? Članovi WordPress zajednice
širom svijeta u pravilu kupuju ovakve skuplje ulaznice kako bi
simbolično pomogli u organizaciji (jer to nisu standardni sponzorski
paketi) te kako bi omogućili niže cijene ulaznica za ostale sudionike – što WordCamp čini jednom od cjenovno najpristupačnijih konferencija na svijetu.

Marko Dugonjić i Tomaž Zaman kao prvi predavači

Paralelno uz najavu prodaje karata najavljeni su i prvi predavači – Marko Dugonjić i Tomaž Zaman.

Marko Dugonjić poznat je ovdašnjim čitateljima jer se radi o jednom od naših najboljih stručnjaka kada govorimo o user experienceu i tipografiji, o čemu je u više navrata i pisao za Netokraciju. Marko će na WordCampu održati predavanje “Typography for Developers”
o sve većoj važnosti dobre tipografije prilikom izrade internetskih
stranica. Danas, kada su fontovi na internetu dostupniji nego ikad,
važno je da svaki internetski profesionalac zna osnove tipografije, kako
na webu ne bismo koristili samo Arial, Verdanu i Georgiu – kaže Marko.

Rijeka, Mrtvi kanal

Tomaž Zaman je pak poznat WordPress zajednici kao suvlasnik startupa Codeable koji je ujedno i platforma za pružanje usluga WordPress podrške firmama širom svijeta
(između ostalog, usluge njihovih developera koriste i WooThemes i
Yoast). Tomaž će nam ispričati zašto ne bi smjeli biti “prejeftini” u
predavanju kojeg je nazvao “You are too cheap”. Osim
što ćemo saznati zašto nije dobro biti jeftin, naučit ćemo kako da
izbjegnemo pogreške koje je Tomaž (ali i svatko od nas) barem jednom
učinio prilikom pregovaranja s klijentima.

Nemojte čekati s kupnjom karte

Ako ste planirali doći na WordCamp u Rijeku najbolje je da svoju kartu kupite čim prije.
Cijene su popularne i vjerujemo da neće biti problema s prodajom
karata. Broj ulaznica je ograničen na 250, a u trenutku pisanja ovog
teksta na raspolaganju je ostalo njih 220. Organizatori kažu da će se, u
slučaju da bude bitno većeg interesa od predviđenog broja mjesta, u
prodaju pustiti još stotinjak dodatnih ulaznica.

Izvor: Netokracija (Emanuel Blagonić)