Do sada su
redoviti Cosco servis održavala dva broda u redovitoj tjednoj rotaciji, no kako
je uvedena i veza s Turskom, bilo je potrebno uključiti još jedan brod. Tako će
u buduće Rijeku ticati jedan od ta tri broda, čiji se kapaciteti kreću od 600
do 800 TEU.

Cosco je
kineski nacionalni brodar koji sa svojim redovitim tjednim feeder servisom
povezuje hub-luku Pirej i luku Rijeka neprekidno još od uspostave feeder
servisa tijekom 2009. godine.

“Od početka uvođenja servisa Coscov teret za Luku
Rijeka neprekidno raste, a uspostavom ovog novog tzv. “butterfly”
servisa AGT (Adriatic Greece Turkey servis), gdje je luka Rijeka prva luka
ticanja na sjevernom Jadranu vrijeme putovanja izmedju turskih luka i riječke
luke izrazito je kratko, što će se vjerujemo pozitivno odraziti i na povećane
količine posve novog tereta na riječkom prometnom pravcu. U Rijeku je došao prvi
uvozni brod Contship Eco koji dovozi oko 200 TEU tereta, od čega je 22 TEU
tereta iz turske luke Izmir. Ostvareno vrijeme putovanja iz Izmira do Rijeke je
samo pet dana što je vrlo konkurentno tranzitno vrijeme čak i u usporedbi s
kamionskim transportom, stoga se nadamo da će nam ovako brz, kvalitetan i
pouzdan servis omogućiti osiguranje novih količina tereta za riječku luku,
kazao je Davor Vučetić direktor agencije Dragon Maritime Adria, agent brodara
Cosco.