Kako stoji u opisu izložbe, instalacijom u prostoru, Talaya Schmid stvara imerzivni ambijent, koji slavi fluidnost i promjenu kao kontrapunkt ograničenjima i kategorizaciji. Kretanje prostorom definira šetnica, koja prolazi uz taftane radove poput Infinite Pool of Love and Juices, i vodi prema šatoru, a prostor dodatno ispunjava dvadesetominutni zvučni rad Body Fluids koji je miks eksplicitnih ljubavnih pjesama, osobnih priča, zvukova vode koja teče, kapa, prska. Zvučna instalacija nastala je u suradnji s glazbenom producenticom i DJ Beliom Winnewisser.

Polazeći od eng. riječi Cunt (eng.) kao pojma koji obuhvaća seksualnost i anatomiju, vanjsku i unutarnju, uključujući usne, vulvu, stidnicu, vaginu i klitoris, instalacija Talaye Schmid pažnju usmjerava na ženski seksualni užitak. Osim toga, etimološki je riječ Cunt vezana uz kin (srodstvo), cunning (lukavost), cognate (rodbinski), cognitive (spoznajni), knowledge (znanje), queen (kraljica), country (država). U tom smislu traženje senzualnog, seksualnog i društvenog iscjeljivanja postaje osnažujući i politički čin u istraživanju uloge intimnosti, osobne slobode i umjetničke prakse.

Predstavljanju instalacije prisustvovala je zamjenica riječkog gradonačelnika Sandra Krpan, ravnateljica MMSU-a Branka Benčić, kustosi izložbe Christoph Doswald i Paolo Bianchi kao i autorica izložbe Talaya Schmid.

Zamjenica Krpan pozdravila je okupljene sudionike i zahvalila organizatorima i umjetnicima uključenima u ovaj projekt. „Smatram da u umjetnosti nema kontroverznih tema. Rijeka je otvorena i tolerantna i vjerujem da je naš grad pravo mjesto za postavljanje ove izložbe“, istaknula je zamjenica Krpan.

Posjetitelje otvorenja pozdravila je i ravnateljica Muzeja Branka Benčić, a više o izložbi i njezinom značenju govorili su kustosi izložbe.

4. izdanje Bijenala, koje se provodi u partnerstvu s Arheološkim muzejom Istre (AMI) i Galerijom Cvajner u Puli te s MMSU Rijeka, bit će strukturirano u tri geografski odvojene, ali tematski međusobno povezane izložbene cjeline: Labin (Društveno-kulturni centar “Lamparna”, Pijacal, Narodni muzej, gradsko kino te nekoliko otvorenih javnih prostora) sa susjednom, rudarskom Rašom (kino, bivša rudarska menza, crkva Sv. Barbare, dolina rijeke Raše) funkcionirat će kao polazišna točka i središte Bijenala, iz kojeg se ono širi prema Puli (AMI, PPMI, Augustov hram, Galerija Amfiteatar, Malo rimsko kazalište, Galerija Cvajner, Luka Pula, te još nekoliko javnih prostora u gradu) i Rijeci (MMSU, Korzo).