U romantičnom ambijentu amfiteatra u Matuljima snimljena je ovogodišnja kampanja za najveću ljetnu modnu manifestaciju u Hrvatskoj, 11. Riječke stepenice.

Ispred objektiva fotografa Josipa Čekade našli su se riječki
modeli Manuela Fabac i Danon Vrlić koji utjelovljuju ono što i sam projekt
predstavlja – priču o mladom i uspješnom paru kojem kultura odijevanja predstavlja
imperativ te se moderna i elegantna odjeća nameće kao pravi izbor.

Matuljski amfiteatar, mjesto koje je do sada ugostilo
mnogobrojne koncerte i kazališne predstave, poslužilo je kao savršena kulisa
Riječkih stepenica, koje su u proteklih deset godina pokazale da se modni
izričaj itekako može spojiti s raznim vrstama umjetnosti.

Ovaj modni događaj, koji svake godine pred kraj ljeta
oduševi veliki broj posjetitelja, sa zanimanjem se iščekuje jer se tom prilikom
predstavljaju brojni hrvatski dizajneri i modne kuće. Na programu je čak 16
modnih revija: Vesna Sposa, Di Caprio by Varteks, Boutique Rival, Jeordie’s,
Biba vjenčanice, La Tramp, Ghetaldus Rijeka, Salon Marie, Showroom Antonela, My
happy skirt, Adriana Rajčić design, Wedding City, Temaku, Eni Surijan,
Hero4Heroes, a sudjelovat će i mladi dizajneri – svoju kolekciju predstavit će i
učenici Srednje trgovačke i tekstilne škole iz Rijeke.

Podsjećamo, novo izdanje Riječkih stepenica održat će se u
petak, 25. kolovoza 2017., na stepenicama pored Grand hotela Bonavia u Rijeci.

Ulaz je slobodan.

*Foto:
Josip Čekada; Styling:
Di Caprio by Varteks / Biba vjenčanice / Ghetaldus Rijeka; Hair:
Perman Experience; Make-up:
Paola Peček