S godišnjom prodajom od
preko 3,5 milijuna komada, Dramina spada u tri najuspješnija brenda JGL-a, odmah
nakon Aqua Marisa i Lactogyna.  

Od samog lansiranja 1995.,
Dramina se brzo pozicionirala kao jedan od najuspješnijih JGL-ovih proizvoda.
Prisutna je na čak 16 tržišta među kojima posebno valja
izdvojiti hrvatsko, te najveće JGL-ovo tržište, rusko, na kojima je već
godinama lider s više od 80 posto tržišnog udjela po pojedinom tržištu.

Bolest kretanja, bolest
putovanja, morska bolest ili stručno „kinetoza”, očituje se neugodnim
simptomima poput vrtoglavice, umora, mučnine i povraćanja. Javlja se kod svih
dobnih skupina, a poznato je da žene obolijevaju češće od muškaraca. Osobama
koje pate od mučnine prilikom putovanja već dugi niz godina preporučuje se
upravo antihistaminik, dimenhidrinat, aktivna komponenta Dramine, kao prvi
lijek izbora. Uspjeh svjetskih razmjera dolazi u godini u kojoj Dramina
obilježava dvadeset godina od izlaska na tržište.