Dizajnerski rad riječke agencije Prospekt pod nazivom „Amblem“ pobijedio je između 18 pristiglih radova na natječaju koji su proveli Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Hrvatsko dizajnersko društvo.

Konkurencija je bila iznimno jaka jer su na natječaju za novi
vizualni identitet u svijetu najpoznatije hrvatske turističke destinacije
sudjelovali ponajbolji hrvatski dizajneri, odnosno dizajnerski studiji poput
Brukete&Žinića, đkć, Ire Payer i Superstudija, Borisa Ljubičića itd.

Ocjenjivački sud u sastavu: Vladimir Bakić, Nikola
Dobroslavić, Izvorka Jurić, Maroje Mrduljaš i Sean Poropat drugu je nagradu
dodijelio Luki Predragoviću, koji je nedavno pobijedio na natječaju za vizualni
identitet muzeja Apoksiomen, a treću autorima Lani Cavar, Narcisi Vukojević i
Hrvoju Živčiću.

Ocjenjivački sud je za rad „Amblem“ naveo da se bazira u
sustavnom rješenju izvedenom iz raspoznavanja vodećih obilježja Dubrovačko-neretvanske
županije, a u kojima se preklapaju percepcija turista i građana. Ta vodeća
obilježja su zatim povezana sa simbolima koje su zajedničke i samom Gradu
Dubrovniku i čitavoj Županiji: sunce, zidine, brodovi i lađe, poljoprivredni
proizvodi, otoci i voda. Svakoj od tih „ikona“ pridružen je po jedan grafem –
jednostavna linearna forma – čime je razvijen grafički jezik rješenja krovnog
znaka i njegovih mutacija u primjenama za pojedine fizionomske jedinice
Županije, ali i za sve druge primjene poput kulturnih institucija, tematskih
parkova ili istraživačkih centara.

Žiri je sustav grafema ocijenio dovoljno razumljivim i
vizualno koherentnim, a samim time lako primjenjivim u raznim formatima i
kontekstima. „Rješenje nije trendovsko nego usklađuje suvremenu estetiku i
svojevrsnu vanvremensku kvalitetu“, naveo je žiri.

Prospekt d.o.o. je kreativni studio koji svojim klijetima
nudi usluge integrirane marketinške komunikacije, osnovan prije 12 godina u
Rijeci. Tvrtka okuplja 9 pojedinaca koji posjeduju potrebne vještine i
praktična znanja iz područja grafičkog dizajna, programiranja, ekonomije i
psihologije, koji klijentima mogu pružiti cjelovite usluge oglašavanja, izrade
vizualnih identiteta i promotivnih materijala, kao i razvoj softverskih
aplikacija te izradu internet stranica.