Tako je na području grada Rijeke ostvareno povećanje od
26% dolazaka odnosno 33.708 gostiju. Strani su turisti ostvarili povećanje
dolazaka od 25% i sudjeluju u ukupnim dolascima u iznosu od 68%. Domaći gosti
zadržali su pozitivni trend rasta i ostvareno je povećanje od 27% i u ukupnim
dolascima sudjeluju s 32%.

Na području grada u funkciji su četiri hotela, jedno prenoćište,
jedanaest hostela, preko 100 privatnih iznajmljivača te jedan kamp i svi skupa
su zajednički ostvarili turistički promet od 61.951 noćenja, što je 25% više u
odnosu na isto razdoblje 2013. godine. Strani su turisti ostvarili povećanje
noćenja od 24% i sudjeluju u ukupnim noćenjima u iznosu od 68%. Domaći gost
zadržali su pozitivni trend rasta i ostvareno je povećanje od 27% i u ukupnim
noćenjima sudjeluju s 32%.

U prvih šest mjeseci u predsezoni ostvareni su pomaci u
kvalitetnijem programu koji se održava na području grada Rijeke što je
rezultiralo i evidentnim povećanjem svih ostvarenih rezultata. Pored Riječkog
karnevala ove godine od značajnijih manifestacija koje su direktno utjecale na
popunjavanje smještajnih kapaciteta u predsezoni možemo istaknuti Izložbu pasa
CACIB koja se održala na Trsatu, ali i strukovni poslovni event Hair Style News
koji se održao u centru grada.

Najčešći gosti (TOP 5) koji su boravili u smještajnim
objektima su državljani Italije, zatim slijede državljani Njemačke, Francuske,
Španjolske i Velike Britanije, a u prosjeku su boravili 1.9 dana.

Ostvareni trend je rezultat zajedničkih aktivnosti koje
se provode s ciljem unapređenja cjelokupne ponude koja je dostupna našim
gostima koji borave u destinaciji kako u smještajnim objektima tako i na
brojnim jednodnevnim izletima. Brojne aktivnosti provode se zajednički sa
subjektima koji su direktno ili indirektno uključeni u cjelokupnu ponudu, a
Turistička zajednica grada Rijeke i ove godine uspješno je realizirala dodatnu vrijednost
svim gostima te je pored redovnih promidžbenih aktivnosti pripremila i dvije
aplikacije za pametne telefone. Jedna je Bike Rijeka (AppStore Google Play) namijenjena brojnim
biciklistima koji borave ne samo u gradu već i u riječkom prstenu, a druga je
klasična turistička mobilna aplikacija Rijeka Connect (AppStore i Google Play). Obje su aplikacije
besplatne.