Pozdrav,

zbog čega ne odgovarate na brojne upite i pritužbe građana?

Unazad 32 objave vi ste odgovorili na svega nekoliko upita/pritužbi.

Zar ne možete barem napisat da čekate odgovor od nadležnih službi prema kojima je poslana pritužba?

Čemu onda postoji ovaj portal, ugasite ga ako nemate namjeru dati povratnu informaciju.

Lp.

Greenpower / 21.01.2025.

I “gradsko oko” aplikacija isto kasni sa odgovorima, a tamo barem napišu kojoj je osobi ili društvu usmjerena poruka…

Živa sramota, građani se s razlogom žale, ništa se ne događa a nema ni odgovora.
Kada odgovor i dođe, dobijemo odgovor Rijeka plusa tipa “intezivno rade na problemu”, a nitko ne dolazi sanirati kvar mjesecima.

Grad nikada nije bio u gorem stanju i drago mi je da SDP više neće biti na vlasti u Rijeci.

Poštovani,
u proces zaprimanja, objave i odgovaranja na upite i pritužbe u ovoj rubrici uključeno je više osoba, iz više upravnih odjela, komunalnih ili trgovačkih društava te ustanova, s obzirom na činjenicu da se upiti i pritužbe tiču različitih tema koje su u nadležnosti različitih upravnih odjela Grada Rijeke, različitih gradskih komunalnih tvrtki i društava ili pak gradskih ustanova u kulturi, obrazovanju i sl. Urednica portala Moja Rijeka iščitava pristigle upite, prijedloge i pritužbe u cilju provjere jesu li u skladu s osnovnim pravilima u smislu da u njima nema vrijeđanja i sl. i ukoliko jesu, objavljuje ih u ovoj rubrici te istovremeno šalje službenicama zaduženima za odnose s javnošću koje upit ili pritužbu prosljeđuju nadležnom odjelu ili komunalnom društvu ili ustanovi na koje se tema odnosi. Kada službenik ili službenica u nadležnom odjelu gradske uprave ili komunalnom društvu ili ustanovi pripremi odgovor na upit, šalje ga službenici za odnose s javnošću koja odgovor objavljuje u ovoj rubrici. Upiti ili pritužbe koje uputite tijekom radnog vremena objavljuju se istog dana, a upiti i pritužbe koje pošaljete tijekom popodneva i večeri objavljuju se sljedećeg dana ujutro. Brzina objave odgovora ovisi o kompleksnosti upita, prijedloga ili pritužbe odnosno o vremenu koje je službenicima, često u različitim gradskim odjelima i/ili komunalnim tvrtkama ili ustanovama, potrebno za pripremu odgovora. U svakom slučaju, čim službenice za odnose s javnošću zaprime odgovor, on se u ovoj rubrici i objavljuje. Kada je riječ o problematici kompleksnije prirode, koja nerijetko zahtijeva koordinaciju više stručnih službi te ju je potrebno sagledati s više aspekata struke, za očitovanja je potrebno više vremena.
Zbog svega navedenog nadamo se Vašem razumijevanju.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Ja sam siguran da urednik radi odlično svoj posao i da upite preusmjeri dalje…

A za ne odgovorene upite

https://www.mojarijeka.hr/reciglasno/reciklazno-dvoriste-5-dio/
https://www.mojarijeka.hr/reciglasno/kablarska-cesta/
https://www.mojarijeka.hr/reciglasno/betonske-stepenice-plaza-grcevo/
https://www.mojarijeka.hr/reciglasno/dezinsekcija-veli-vrh/
https://www.mojarijeka.hr/reciglasno/predstavljen-opservatorij-klizista-grohovo/

Neki neodgovoreni upiti, nekoliko mjesec prošlo… Ako treba budem još jednom pisao upit…

Pohvale uredniku/urednici za njihov rad, to sam vidio u upitu https://www.mojarijeka.hr/reciglasno/nas-rijeka-plus-i-pjesacki-u-vukovarskoj/
Kada je moja dva upita spojio u jedan, jer je bio komentar na prvi upit, samo gradska služba rijetko kada odgovara na ponovno komentiranje…

Lp od građanina…

Odgovorite