Moze li se provjeriti zasto suradnja izmedju Kontakt centra Grada i HEP-a ne funkcionira?

Naime, Rijeka kontak centar ima super-korisnu mailing listu koja, prema ulici koja se definira kod prijave, posalje unaprijed na mail obavijesti o iskljucenju. I to sve super funkcionira, jedino je HEP prestao pred neko vrijeme dostavljati svoje obavijesti (http://ri-info.net/Radovi.aspx)

U cemu je problem? Vidim da HEP na svojim stranicama uredno ima obavijesti o iskljucenjima po ulicama i datumima (http://www.hep.hr/ods/dp/nestanak.aspx?dp=rijeka)

Inace, pohvale na osmisljavanju tog servisa jer je zbilja odlicno da se sve informacije mogu unaprijed automatizmom dobijati mailom (tada recimo i predstavnici stanara mogu na vrijeme reagirati i isprintati i objesiti obavijest u portunima). No sve pada u vodu kad obavijesti o iskljucenju struje nema 🙁

Lei / 16.07.2012.

Servis je odlican, svaki dan dobivam informacije na svoj smart telefon.

Poštovani,

Stranice RKC (Rijeka kontakt centar) su izrađene kao dio projekta Kontakt centra Grada Rijeke, koji je dio strategije Grada u nastojanjima povećanja transparentnosti i dostupnosti informacija svojim građanima. Pozitivna mišljenja koja se isčitavaju iz Vašeg pitanja i komentara, potvrda su ispravnosti smjera u kojem želimo razvijati navedeni projekt u budućnosti.
Ideja RKC je omogućiti građanima jednostavan pristup raznim informacijama od interesa za svakodnevni život na području grada. Također, vrlo bitan aspekt koncepta RKC je prikupljanje navedeih informacija na izvorištu, kako bi se dobilo na kvaliteti i pravovremenosti informacija (npr. izvanredna isključenja u slučaju kvara i sl.). Pri tome je npr. razvijen i dio sustava koji navadene informacije u pogodnom obliku automatski dostavlja i medijima, što mnoga od komunalnih i sličnih društava obično čine u sklopu svojih redovitih aktivnosti. Određen dio informacija ima izvorište u gradskim komunalnim društvima ili gradskim ustanovama, te na dostupnost tih informacija Grad može utjecati. Tako su putem RKC dostupni podaci komunalnih društava VIK i Energo, Rijeka prometa i Direkcije za Prometno redarstvo. U želji da se građanima pruži što više servisnih informacija, na stranicama možete naći i podatke o prognozi, prometu na cestama Hrvatske, trajetnim linijama i sl. Navedene informacije se prikupljaju sa određenih javnih servisa s informacijama takve vrste (HAK-Hrvatski auto klub, DHMZ – Državni hidrometeorološki zavod…) i ne zahtjevaju aktivno sudjelovanje izvora informacija.
Informacije o prekidima isporuke električne energije su u domeni HEP-a i isključivo je odluka HEP-a odnosno Elektroprimorja da li će takve informacije distribuirati kroz RKC. Grad je, smatrajući da su i te informacije potrebne građanstvu, ponudio HEP-u mogućnost distribucije informacija na ovakav način bez ikakve naknade, osiguravajući svu potrebnu tehnologiju po prethodno spomenutom konceptu, koja omogućava i neke dodatne funkcije kojima se olakšava rad na unosu, a osigurava se pravovremenost i unos informacija na izvorištu. Nažalost, HEP je u svojem odgovoru na takav prijedlog Grada odgovorio da se “obaveza obavještavanje javnosti ostvaruje slanjem planiranih prekida prema javnim glasilima i tiskovinama, te objavljivanjem na stranicama”, te da za ovaj način nisu zainteresirani. Eventualnu mogućnost vide na način da se angažman njihovih djelatnika na unosu navedenih informacija regulira, odnosno dodatno plati, posebnim ugovorm. Navedeni pristup je bio neprihvatljiv Gradu, te smo nažalost od studenog 2011, objavili da se do daljnjeg informacije od HEPa neće distribuirati putem RKC.
Vjerujemo da će i u HEPu uvidjeti važnost i korist ovakvog načina približavanja informacija građanima koji je ostvariv uz minimalni angažman, te da će u bliskoj budućnosti promijeniti svoj stav. Pogotovo u svjetlu činjenice da se sutav i dalje razvija i da će npr. ubrzo biti pokrenuta i pilot faza tijekom koje će biti omogućeno i primanje SMS poruka sa servisnim informacijama.

S poštovanjem,
Zavod za informatičku djelatnost

Hvala na odgovoru. Ne znam zasto ne bi netko iz Grada “pjeske” unosio te podatke, nije da ih ima bas toliko puno i mislim da nije bas realno za ocekivati da bi HEP taj dio posla trebao preuzeti na sebe. A i moglo bi se mozda s njima dogovoriti da eventualno malo korigiraju nacin na koji unose podatke, pa da se sve automatski parsira iz njihovog RSS kanala.

U svakom slucaju, nadam se da to negdje stoji u “ToDo” listi zavoda za informaticku djelatnost, jer svi ovi (lijepi) planovi i servisi (mailom, sms-om) nemaju previse smisla ako informacije nisu potpune.

Poštovani,

Isključenja struje su se ponovno “vratila”! Od sada su isključenja kompletirana pa tako možete doznati informacije vezane za isključenja struje, vode, plina, ali i druge informacije koje se tiču radova, popunjenosti parkirališta, prometa i sl.

Lijep pozdrav,
RKC Tim

Odgovorite