Hoće li i kada konačno biti moguće nadoplatu vršiti ponovo preko kompa kao i čitavih dva mjeseca nakon uvođenja?
Diners kaže nije do nas Grad kaže nije do nas Autotrolej kaže nije do nas…….pa do koga je ????
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/borismato/tuzibaba/1345/
Lani u 11. mjesecu sam dobio ovaj odgovor. Jesmo li se pomakli sa mrtve točke?
Poštovani,
prema očitovanju nadležnih gradskih službi, sustav za nadoplatu RCC-a uredno funkcionira, osim što ne omogućava pravo produljenja za korisnike (učenike) koji svoj status moraju potvrditi donošenjem potvrde. Nažalost, integracija s eMaticom, zbog objektivnih okolnosti koje se odnose na zaštitu osobnih podataka, još nije provediva, a na integraciji sa sustavom Sveučilišta u Rijeci društvo Penta d.o.o. još uvijek radi te vjerujemo da će se i to riješiti u dogledno vrijeme.
Dakle, on line uplata i kupovina prava uredno funkcionira za one korisnike koji nemaju subvencije. U slučaju subvencije, potrebno je doći na prodajno mjesto kako bi se podaci ubacili u sustav, posebice zbog početka školske godine.
S poštovanjem, Gradska uprava