Sramotno je kako se Diners upustio u projekt Rijeka City Card a nesposobni su održavati aplikaciju. Iz mjeseca u mjesec ova poruka : Poštovani,

usluga nije dostupna. Produljenje prava možete izvršiti u poslovnicama KD Autotrolej d.o.o. Hvala na razumijevanju.”

Hvala što ste nam otkrili toplu vodu 😉 i naveli gdje možemo produljiti prava 🙂

Što gradski oci poduzimaju da se iz mjeseca u mjesec ne ponavlja ovo? Autotrolej kaže nije do nas, Diners kaže radi se na otklanjanju ( daaaaaanima) pa me interesira glas inicijatora R C Carda….hvala 😉
Prijedlog: možda da se raskine ugovor i dodjeli malo sposobnijim kartičnim kućama ???? Amex npr.

boris matoš / 23.11.2015.

…..i gle čuda uvijek problemi od 21. u mjesecu kada počne prodaja za slijedeći mjesec 🙁

Poštovani,

razumijemo Vaše nezadovoljstvo zbog nemogućnosti kupnje mjesečne pokazne karte putem ECC on-line usluga i ovim putem primite naše isprike.

Erste Card Club u suradnji s ostalim sudionicima projekta gradske kartice razvio je uslugu kupnje mjesečne pokazne karte putem ECC on-line usluga.
Zbog kompleksnosti cjelokupnog procesa kupnje mjesečne pokazne karte na webu te poteškoća koje su se pojavile u radu RCC sustava u dijelu koji omogućuje ispravan prijenos podataka o kupljenim pravima, zajednička odluka sudionika projekta gradske kartice bila je da se ova usluga privremeno ugasi.

Korisnici se upućuju na prodajna mjesta Autotroleja kako bi se osigurala ispravna evidencija kupljene pokazne karte na RCC kartici te da se time spriječe eventualne neugodnosti koje bi korisnik mogao imati u slučaju kontrole karata u autobusima KD Autotroleja.

Svi sudionici projekta gradske kartice čine sve kako bi što prije uklonili nastale tehničke poteškoće i omogućili rad RCC sustava, a samim time i omogućili i kupnju mjesečne pokazne karte na ECC on-line uslugama.

Iskreno se nadamo Vašem razumijevanju.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovor je koma i uopće ne drži vodu. Kakve neugodnosti? Sve kupljene online su bile ispravne ……..SRAMOTA !!! Prvo za Grad a onda za odabranog davatelja usluga ……… sreća da smo u 21 stoljeću pa se možete vaditi kompleksnost procesa…….sa kojim “niste bili upoznati” prilikom ulaska u projekt…..Zemljo otovri se i sve nas progutaj 🙂

Odgovorite