Godinama pratim temu izgradnje novog podvožnjaka ispod pruge između Zameta i Kantride. Ovaj smiješni tunelčić iznimno je prometna točka, opasna za pješake, a u manjoj mjeri i za vozače. Jedan zaglavljeni kamper ili kamiončić u trenutnoj prometnoj situaciji uzrokovat će kaos u cijelom ovom dijelu grada. Dozvolili ste opsežnu stambenu izgradnju i zakomplicirali prometnu situaciju još jednim smjerom i semaforom na samom ulazu u podvožnjak. Auti zaostaju zbog gužve i raznih skretanja u raskrižju kad već kreću oni iz drugog smjera, svađaju se, a gužve, gužve su stalne.

Godinama slušamo kako će se napraviti novi podvožnjak, još iz vremena prošlog gradonačelnika. Zapravo, prema najavama već je trebao biti pušten u promet. Na kraju priče sve se svodi na to da vi, Grad Rijeka, nemate volje, stava i odlučnosti riješiti ovaj prometni problem. Rokovi se iz godine u godinu pomiču sve dalje i dalje. Posežete za opravdanjima i skrivate se iza nepouzdanosti drugih institucija i državnih tvrtki umjesto da napravite konkretan potez. Sigurno niste toliko naivni da stvarno očekujete izgradnju nove dvokolosiječne pruge i bilo kakvom razumnom roku. Pogledajte sve projekte HŽ infrastrukture na razini države, prihvatite činjenice, donesite odluku i napravite pravi potez za građane Rijeke.

Hvala

marinc / 24.05.2024.

Poštovani,
zahvaljujemo na javljanju te Vas ovim putem obavještavamo kako je rekonstrukcija željezničkog nadvožnjaka Labinske ulice planirana Generalnim urbanističkim planom grada Rijeke. Rekonstrukcija predstavlja vrlo složen zahvat koji se sastoji od rekonstrukcije Labinske ulice u duljini od cca tristo metara, proširenja ulice radi dobivanja potrebne širine kolnika i izgradnje nogostupa, snižavanja nivelete Labinske ulice na mjestu križanja sa željezničkom prugom da bi se dobila potrebna slobodna visina poprečnog profila te rekonstrukciju željezničkog nadvožnjaka.
Da bi se krenulo u realizaciju izgradnje, odnosno rekonstrukciju navedene prometnice, potrebno je prethodno osigurati sredstva potrebna za izradu dokumentacije, ishoditi sve potrebne dozvole te otkupiti nekretnine koje nisu u vlasništvu Grada Rijeke, odnosno riješiti imovinsko-pravne odnose na nekretninama, osigurati sredstva za gradnju te ujedno navedeni zahvat (tj. projektiranje i rekonstrukciju) uvrstiti u Program građenja komunalne infrastrukture Grada Rijeke. Složenost zahvata uvjetuje potrebu faznog građenja, kao i omogućavanje puštanja u promet pojedinih dijelova zahvata nakon svake fazne izvedbe.
HŽ Infrastruktura d.o.o., kao upravitelj nadvožnjaka u Labinskoj ulici, planira njegovu rekonstrukciju i ista je obuhvaćena projektom izgradnje drugog kolosijeka, obnove i modernizacije pružne dionice Škrljevo – Rijeka – Jurdani – Šapjane, koji je sufinanciran sredstvima Europske unije.
Moramo naglasiti da je rekonstrukcija predmetnog dijela Labinske ulice u neospornoj korelaciji s rekonstrukcijom nadvožnjaka u vlasništvu HŽ Infrastrukture. Stoga, slijedom navedenog nije moguće rekonstruirati jedan segment bez utjecaja na drugi tj. rekonstrukciju istog moguće je provesti isključivo kroz međusobnu suradnju HŽ Infrastrukture i Grada Rijeke, a sukladno dinamici izvođenja radova na rekonstrukciji nadvožnjaka.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite