Situacija sa linijom br. 2 nakon reorganizacije prijevoza je u jutarnje sate, kada se kreće na posao, postala NEIZDRŽIVA !! već se na stanici na Zametu kod pizzerie Kokolo ne može ući u autobus kolika je gužva, a nakon toga, vozač niti ne pokušava otvoriti prednja vrata, i ljudi ostaju zakinuti za prijevoz. Nešto se mora poduzeti !
Od 7:15 – 8:15 bi trebalo iz smjera Srdoča kretati 2x autobusa linija br. 2, i jedino na taj način stanovnici Zameta ne bi bilu uskraćeni za barem minimum kvalitete javnog prijevoza. Ovo više nema smisla !!

Jučer se jedna gospođa srednje dobi onesvjestila u autobusu, pretpostavljam zbog toga jer uopće zraka nema, pošto je nakrcano oko 10 ljudi po m2 !!

da li je ova problematika poznata nadležnima ??

Priloženi dokumenti

Emil / 14.10.2010.

Mislim da je konačno vrijeme da se nešto napravi sa tom linijom.

Platiš 300 kn mjesečno pa se voziš kao sardina, pardon, ako uopće uđeš u bus. Ispod svake razine.

Dva autobusa koja se NEKADA pošalju od Autotroleja bi trebalo zaustavljat na svakoj stanici jer putnici na stanici kada im stane puna dvojka iza vide praznu nadolazeću i onda redovito kada odbiju ući u punu, prazna projuri kraj ove a ova puna već zatvori vrata.
Dogodilo se nebrojen broj puta. ako idu zajedno, onda i staju zajedno i cekaju zajedno! a ne bjeze jedna od druge -.-”

Poštovani,

KD Autotrolej vozni red svojih linija, pa tako i linije 2, konstantno prati i prilagođava potrebama svojih korisnika. Tako je u vrijeme jutarnje špice uveden još jedan dodatni polazak na liniji 2.
Na ovoj je liniji u vremenu između 7 i 8 sati ukupno devet polazaka sa intervalom od 7 do 8 minuta, ovisno o stanju u prometu.

U slučaju da povratne informacije sa terena pokažu da ovaj broj polazaka na liniji 2 nije dovoljan, odnosno da ne zadovoljava potrebe naših korisnika, KD Autotrolej će uvesti dodatne polaske. Napominjemo i kako naši korisnici s ovog područja grada, osim linije 2, imaju mogućnost korištenja lokalnih linija 3 i 3A, te županijskih linija 18 i 18B.

Ja jednostavno nisam primjetio to rasterećenje uvođenjem frekventnijih polazaka u tom terminu. Istina, ne vozim se svako jutro, recimo 2x tjedno, različite radne dane, tako da pretpostavljam da vrijedi za cijeli tjedan.

Drago mi je što se prati situacija na terenu, pa evo, nadam se da će se ovo isto uvrstiti kao povratne informacije 🙂

Osobno smatram da rješenje problema nije u “instaliranju” frekventnijih polazaka. Glavni problem je što linija u startu polazi sa Srdoča gdje je veliki broj stanovnika, i sukladno time veći broj korisnika usluge, što znači da u startu opterećena linija, u nastavku prolazi kroz također gusto naseljena područja grada s velikim brojem korisnika (Zamet).

To je kao da imamo jedan šalter u banci, čija se vrata otvaraju svakih cca. 3 minute, a omjer novih dolazaka i napuštanja redova je (u našem konkretnom slučaju sve do centra grada) 10:1. To je matematički neodrživo.
Prema nekakvoj teoriji čekanja redova, paralelizam bi bio adekvatnije rješenje, ali ja ipak stručnjak za promet nisam.

18, 18B konkretno ne staju na stanici kod Kokola na Zametu.

Zašto ne uvesti dodatni bus koji bi krenuo s Diračja, umjesto da svi (i regularni i dodatni) busevi kreću sa Srdoča?

Naime jedna stvar je ključna, i nikad do kraja objašnjena…. Svaka promjena za cilj ima poboljšanje uvjeta rada. Zašto se onda u ovom slučaju uvodila promjena kad je bilo jasno da do poboljšanja neće doći? Ili pak, ako se i mislilo da hoće (u što kao istinski ljubitlej urota ne vjerujem jer sam skloniji vjerovati kako je netko odradio ovaj projekt kako bi namakao novce), zašto se sad raspored linija ne vrate na staro, kad je jasno da stvar ne funkcionira? Prije nije bilo bajno ali je bilo izdržljivije od ovoga.

— “Napominjemo i kako naši korisnici s ovog područja grada, osim linije 2, imaju mogućnost korištenja lokalnih linija 3 i 3A, te županijskih linija 18 i 18B”

18, 18b definitvno ne staju na Zametu kod Kokola, ne znam za druge stanice, jutros sam se ponovo u to uvjerio.

Evo, poslušao sam vaš savjet, i danas sam se odlučio na vožnju linijom 3A, oko 7:30h je autobus stao na stanici kod Kokola na Zametu. Nisam nikako mogao ući na 1. vrata, a trebao sam jer sam imao kod sebe voznu kartu za poništiti. Nekako sam se uspio ugurat na srednja vrata, zamolivši putnike da se pomaknu, pa da se ja lijepo, kao gospodin mogu nasloniti na vrata, i voziti tako do centra. Prava proleterska vožnja u rano jutro … + švercao sam se jer nema šanse da sam se mogao progurati do vozača da poništim kartu. Osim što je kvaliteta usluge ispod svakog nivoa, i sam Autotrolej je ovdje na gubitku jer nije moguće kartu “cvikati” u takvoj gužvi.

Uspio sam “sa vrata” i napraviti jednu sliku, mislim da je 1-2 stanice dalje na raskrižju Zametska/Liburnijska/Zvonimirova, pa da i fotografijom potkrijepim ovu tužibabu – jest da je tužibaba inicijalno na liniju 2, ali ja sam poslušao dobronamjeran savjet da “probam” i druge alternativne linije … Slika je u 7:42 napravljena. Stavio sam je kao privitak ovoj tužibabi. Lijepo se vidi situacija na prednim vratima, i ostatku prednjeg dijela busa

— “18, 18b definitvno ne staju na Zametu kod Kokola, ne znam za druge stanice”

18 i 18b staju samo na Diračju pa kod zametskog doma (boćarija) te onda na spomenutom križanju Zametske s Liburnijskom i Zvonimirovom.

@jbalakovic – Nikako! 18 i 18b su prigradske linije i IMHO one ne bi trebale služiti kao “prva pomoć” za ovo rasulo na liniji 2. Taj problem se treba riješiti na razini gradskih linija.

Ovo s linijom 2 je samo kulminacija svih nelogičnosti oko voznih redova Autotroleja.
Gradska-uprava kaže da Autotrolej “konstantno prati i prilagođava potrebama svojih korisnika” – ili to nije istina ili ljudi zaduženi za to svoj posao rade loše.

Danas ujutro sam se vozio linijom 2, sa stanice kod Kokola oko 7.35h, prema Gradu. Nikakve gužve nije bilo, čak je bilo i nekoliko slobodnih sjedećih mjesta. Ukoliko je to plod uloženog truda u povećanje kvalitete prijevoza na toj liniji, onda to svakako treba pozdraviti !! Dakle, thumbs up Autotrolej !

Mogu ovo potvrditi, danas je bila puno ugodnija vožnja.

Well done Autotrolej!

Poštovani,

vaše nezadovoljstvo tako punim autobusima je sasvim razumljivo.
Upravo zato su i uvedeni pomoćni polasci na liniji 2.

Podaci su pokazali kako je uvedena ispomoć na liniji 2 dobro organizirana i da se njome rasteretilo redovne polaske. Prema podacima iz Autotroleja, putnici su prihvatili dodatne polaske, tako da je sada popunjenost autobusa u jutarnjem periodu između 80 i 85 posto, dok je prije uvođenja ispomoći bila i do 100 posto.

Što se tiče prigradskih linija 18 i 18B, svi vozači su upoznati sa činjenicom da moraju stajati i na stajalištima gradskih autobusa, a zbog primjedbi putnika, Autotrolej ih je na to još jednom upozorio.

Molimo vas da se u ponovnim slučevima da vozači ne stanu na stajalištima, javite službi Autotroleja, kako se tako nešto ne bi ponavljalo i stvaralo probleme putnicima.

Evo, moram priznati da sam zaista ugodno iznenađen kako je ova tužibaba završila. Od sada ću sve poznanike uputiti da se na ovome mjestu obrate sa pritužbama i prijedlozima …

Moderator, slobodno zatvaraj topic ! 🙂

Odgovorite