Postovani,

u vasem odgovoru Gradske uprave na isto pitanje kazete da cete pokrenuti natjecaj za stavljanje dodatnih kioska na kojima bi se onda prodavle karte za bus.
Pa kome su u 21. stoljecu i dobu pametnih telefona i umjetne inteligencije potrebni KIOSCI za KUPNJU karata?
Zar je toliki problem osmisliti aplikaciju kojom bi mladi, a i svi ostali koji imaju pametni telefon (99% odraslih), mogli u bilo koje doba dana i s bilo koje lokacije, kupiti autobusnu kartu.
Time se nece samo pomoci mladima odnosno korisnicima usluge vec ce sigurno doprinijeti i povecanju prodaje i prihoda drustva Autotrolej, koji su u posljednjih 10 godina u slobodnom padu.

Dajte se malo uozbiljite i pocnite raditi svoj posao!

dronrijeka007 / 24.07.2025.

Poštovani,

razumijemo Vaše nezadovoljstvo zbog nedostatka mogućnosti kupovine pojedinačnih autobusnih karata putem mobilne aplikacije. Slažemo se da je digitalizacija javnih usluga nužna, posebno u javnom prijevozu, te su već napravljeni određeni koraci u tom smjeru. Trenutno je putem web-stranice http://www.rijekacitycard.hr omogućena online nadopuna mjesečnih pokaza, a pokazne karte moguće je kupiti i na kioscima diljem grada, kao i na prodajnim mjestima KD Autotrolej d.o.o.

Što se tiče kupovine pojedinačnih karata putem pametnih telefona, svjesni smo potrebe i prednosti takvog rješenja. U tom smislu, KD Autotrolej radi na pripremi novog EU projekta koji će omogućiti napredniju digitalizaciju, uključujući i mobilnu aplikaciju za kupovinu karata. Projekt je u fazi pripreme jer se želi osigurati stabilno, sigurno i dugoročno održivo rješenje.

Što se tiče kioska, znamo da nisu idealno rješenje za sve korisnike, ali trenutno predstavljaju važno dopunsko prodajno mjesto za one koji nemaju pristup internetu i digitalnim uređajima ili pak preferiraju fizičku kupovinu karata.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite