Zašto mobilna aplikacija i zasloni na stajalištima ne rade već 20 dana? Zašto toliko treba Ericssonu da ponovno uključi aplikaciju. Na portalu grada se i dalje oglašava ta aplikacija bio je i članak o tom projektu a sada ništa. Nekoliko dana prije nego što uopće nije radila na karti nije bilo niti jednog autobusa.
Hostu smartbusstop.ericsson.hr bilo je potrebno previše vremena za odgovor.

Zanima me i zašto unatoč GPS prikazu pozicije autobusa vrijeme dolaska na stanice je fiksno, ne mijenja se te iako je 100m ispred stanice, piše da će doći recimo tek za 5min ili da je došao prije 4min.

brake / 02.01.2018.

Poštovani,
prije svega, zahvaljujemo Vam se na javljanju te se ispričavamo i Vama i svim ostalim sugrađanima, zbog ove situacije. Ujedno sve korisnike javnog gradskog prijevoza obavještavamo kako su tzv. pametne stanice ponovno u funkciji. Naime, zbog neovlaštenog upada na Ericssonovu mrežu nadležne službe privremeno su isključile pristup svim nekritičnim aplikacijama. No, svi sigurnosni problemi su riješeni te ja aplikacija ponovno puštena u rad.
U međuvremenu su napravljene i značajne dorade, od kojih je najvidljivija promjena sučelja koje je sada vertikalno organizirano, kao i brojne promjene u pozadini koje će omogućiti novu seriju servisa, poput broja osoba u autobusu i slično.
Zahvaljujemo Vam se na razumijevanju.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite