Spot je snimljen na brojnim atraktivnim lokacijama u Rijeci i odražava simboliku Luke različitosti koju Rijeka predstavlja kao nositelj titule Europske prijestolnice kulture 2020. U njegovoj realizaciji sudjelovali su brojni statisti s područja Rijeke.

Promidžbeni spot Turističke zajednice grada Rijeke, Hrvatske turističke zajednice i Trgovačkog društva Rijeka 2020 na temu Europske prijestolnice kulture, u režiji redatelja Dalibora Matanića i produkciji Filmerije, predstavljen je danas u riječkom Art-kinu.Redatelj promidžbenog spota Dalibor Matanić, zajedno s producentom Sanjinom Stanićem i scenaristicom Magdalenom Lupi Alvir, predstavio je novi promidžbeni spot, ideje za snimanje te brojne gradske lokacije koje su postali „filmski centri“ tijekom realizacije projekta.

„Upravo taj susret različitih lokacija Rijeke i pomalo začudnih karaktera je ono za što nam se činilo da je najbolje što ocrtava sliku grada i najtočnije prikazuje našu Luku različitosti. Film preslikava ideju sedam programskih pravaca Europske prijestolnice kulture, nastojali smo pokazati sadašnji trenutak Rijeke, koji na jedan pomalo iščašen i začudan način spaja i prošlost i sadašnjost te poziva na budućnost koju ćemo u Rijeci 2020. godine punim plućima doživjeti“, kazala je Lupi Alvir.

Dok se producent Stanić prisjetio se zgoda s kojima su se susretali tijekom snimanja, redatelj Dalibor Matanić izrazio nadu da je film uspio poslati poruku optimizma. Izvrsna ekipa i pozitivna atmosfera dočarana je prikazivanjem kratkog making of novog promidžbenog spota.

Hrabro i progresivno

Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa istaknuo je kako je prikazani film snimljen temeljem Javnog poziva za prikupljanje ponuda usluga kreativne agencije i produkcije spotova koji je raspisala Turistička zajednica grada Rijeke uz sufinanciranje Hrvatske turističke zajednice, a za koji su pristigla 22 scenarija.

Emina Višnić, direktorica TD Rijeka 2020 d.o.o. čestitala je produkcijskom i kreativnom timu na izvrsnom filmu, kojim su točno pogodili što je Europska prijestolnica kulture i Luka različitosti. Direktorica je istaknula kako su pogodili 4 elementa Europske prijestolnice kulture – hrabrost, neobičnost, progresivnost i ambicioznost. Također napomenula je da će promidžbeni spot koristiti u daljnjoj promociji, kako nacionalnoj tako i međunarodnoj.

Projekt Europske prijestolnice kulture značajan je ne samo za Rijeku već i za cijelu regiju, dodala je direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov.

Podsjetivši kako se jučer napunilo tri godine kako je Rijeka i službeno postala Europskom prijestolnicom kulture, gradonačelnik grada Rijeke Vojko Obersnel izrazio je zadovoljstvo promidžbenim spotom.

Promidžbeni spot Turističke zajednice grada Rijeke, Hrvatske turističke zajednice i Trgovačkog društva Rijeka 2020 na temu Europske prijestolnice kulture, u režiji redatelja Dalibora Matanića i produkciji Filmerije, predstavljen je danas u riječkom Art-kinu.„Vjerujem da će strancima impresija nakon odgledanog filma biti – ovi su ludi, treba svakako doći do tog grada, no za nas Riječane jednu posebnu poruku s nizom tipično riječkih motiva. Kad ga pažljivo gledate, vidjet ćete da u tom filmu ima svega onoga što čini Rijeku, od rock-povijesti, Zametskih zvončara, prekrasne ribarnice, preko luke, različitog industrijskog nasljeđa i industrijskih postrojenja, do lijepih riječkih veduta – Korza, zalaska sunca, Trsata, kao i neuobičajenih scena, poput konja koji izlazi iz kontejnera“, kazao je riječki gradonačelnik, zahvalivši se Hrvatskoj turističkoj zajednici na potpori na ovom projektu te najavio i suradnju na budućim projektima tijekom ove i iduće godine.

Nastavak suradnje na promociji Rijeke i projekta EPK potvrdio je i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, čestitajući cijeloj ekipi na sjajnom video uratku te istaknuo da promidžbeni spot ima visoku umjetničku vrijednost i ono najbitnije – pobuđuje emociju.

Međunarodna premijera promidžbenog spota bila je na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu, koja se ove godine održala od 6. do 10. ožujka.

Filmerija je tvrtka iz Rijeke specijalizirana za produkciju audio-vizualnog sadržaja.

Kalendar događanja

Predstava
  • 03.07. – 04.07.
  • (21:00)

“Kralj Edip” – klasik za nove generacije

Jedan od najnagrađivanijih umjetnika iz Cordobe, Luciano Delprato, ponudit će suvremeno čitanje klasične dramske literature te ovaj lektirni naslov mladoj publici....

Detaljnije

Obilazak
  • 04.07.
  • (10:00)

„Neboderi: Grad među oblacima“

Dođite poslušati priču o riječkim neboderima, saznajte kako aktivirati svoj krov uz savjete Sekcije, a na kraju ponesite uspomenu u obliku fotografije ili crteža s radionice skiciranja gradskih vizura....

Detaljnije

Predstava
  • 03.07.
  • (20:00)

Port of Dance: Viktor Černický “PLI”

„PLI“ kombinira 22 stolice i jednog posvećenog čovjeka. Na maloj platformi Viktor Černický odlučno ulazi u pokušaj neodređene konstrukcije, rekonstrukcije i dekonstrukcije svemira...

Detaljnije

Festival
  • 04.07.
  • (10:00)

U Harteru na Kvarteru, u epizodi: Ulični sport

Posjetitelje očekuje vođena planinarska šetnja do Žaklja, radionica urbanog penjanja, prezentacija Skateboard kluba Kvarner, urbana biciklistička tura od Konta do Hartere...

Detaljnije

Festival
  • 04.07. – 05.07.
  • (09:00)

Kantrida FKK 2020: Svečano otvorenje uz ponoćnu operu

Raznolikim programom na plaži Ploče, čiji će vrhunac biti ponoćna premijera “Opere Navale” Zorana Majstorovića, svečano će se otvoriti manifestacija Kantrida FKK 2020 ...

Detaljnije

Izložba
  • 05.07.
  • (11:00)

Likovna izložba “Pul Kaštela”

Na izložbi sudjeluju umjetnici iz svih krajeva Hrvatske, a od 2009. godine izložba je i međunarodnog karaktera....

Detaljnije

Skip to content