Zdrava hrana

Za razliku od njih, osobe normalne težine, uključujući i one koji su smršavili, jedu češće, stoji u studiji objavljenoj u znanstvenom časopisu Journal of the American Dietetic Association.

“Većina istraživanja pokazala je da su ljudi koji jedu češće lakši. No, nitko ne zna zašto”, rekla je voditeljica istraživanja Jessica Bachman, docent na Sveučilištu Marywood u Scrantonu, Pennsylvania.

Više od 60 posto američkih građana je debelo ili pretilo, no odnos između broja dnevnih obroka i gubitka kilograma ostaje nejasan, dodala je.

Bachman je s kolegama pratila kroz godinu dana 250 ljudi i analizirala podatke iz dviju ranijih studija. Jedna se bavila prehrambenim navikama pretilih ljudi s indeksom tjelesne težine 25 do 47, a druga muškaraca i žena normalne težine i indeksa 19-24,9 pri čemu je polovica njih smršavila najmanje 13,6 kilograma i zadržala težinu dulje od pet godina.

U prosjeku, osobe normalne težine jele su tri puna obroka i dvije užine dnevno, dok su pretile jele tri obroka i jednu užinu.

Međutim, općenito su osobe normalne težine koje su ranije izgubile višak kila dnevno unosile manje kalorija, oko 1.800, u usporedbi s “normalnima” i pretilima koji su unosili 1.900, odnosno više od 2.000 kalorija dnevno, pokazalo je istraživanje.

Bachman pojašnjava da užina sprječava dobivanje na težini jer blokira akutnu glad. “Ako jedete češće, niste pregladni. Ako čekate deset sati od zadnjega jela, na kraju pojedete više hrane”, rekla je Bachman.

Kalendar događanja

Predstava
  • 09.06. – 10.06.
  • (19:30)

„Kad zatvoriš oči“ Plesne udruge Ri DANCE

Predstava kroz ples, glazbu i scenski pokret donosi univerzalnu priču o odrastanju, samopouzdanju, prihvaćanju vlastitih nesavršenosti i hrabrosti da slijedimo svoje snove...

Detaljnije

Otvorenje instalacije
  • 11.06. – 14.06.
  • (18:00)

Ljeto u MMSU-u: Elisa Giardina Papa – She Flickered In and Out of History

Videoinstalacija koja istražuje geološku, mitološku i političku temporalnost Mediterana kroz priču o otoku koji je 1831. privremeno izronio između Tunisa i Sicilije...

Detaljnije

Književni susret
  • 11.06.
  • (18:00)

Radno čitanje: razgovor o knjizi “Plave kute idu na more”Ane Rajković Pejić

Kako i zašto smo počeli ići na more kao radnici otkriva ova odlična knjiga s čijom se autoricom družimo na novom susretu Radnog čitanja....

Detaljnije

Koncert
  • 13.06.
  • (20:30)

Poljski sastav Oczybaszki predstavlja projekt „Čudesna lađa. Razgovori Sjevera s Jugom“

Kroz glazbu, poeziju i vizualne projekcije poljski obiteljski sastav Oczybaszki istražuje bogatstvo narodnog stvaralaštva Hrvatske i okolnih krajeva....

Detaljnije

Koncert
  • 13.06.
  • (21:30)

Jonathan i Riječki simfonijski orkestar na Ljetnoj pozornici u Opatiji

Jedan od naših najljepših otvorenih koncertnih prostora 13. lipnja donosi nevjerojatnu fuziju moćnog orkestra i benda koji se ne boji pomicati vlastite glazbene granice...

Detaljnije

Izložba
  • 17.06. – 14.08.
  • (20:00)

“Riječani, Provjerite jeste li živi” – antiretrospektiva Vlaste Delimar u Galeriji Kortil

Izložba koja otvara širi projekt posvećen Delimarinom opusu u godini njezina sedamdesetog rođendana koji će se predstaviti i u Zagrebu, Splitu i Ljubljani...

Detaljnije