Mrežne stranice predstavili su direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa
i direktor Multilinka d.o.o. Boris Krstanović. Nakon
više nego uspješne turističke sezone, krenulo se na pripreme za novu, a među
prvima na listi projekata našle su se mrežne stranice kao jedan od najvažnijih
medija za promociju Rijeke u svijetu i Hrvatskoj, ali i kao izvor informacija
samim građanima. Počevši od nove domene, visitRijeka.hr, stranice su
prošle niz korjenitih promjena, a sve s ciljem što bolje prezentacije grada
Rijeke i lakšeg dolaženja do svih važnih informacija.
Koncept mrežnih stranica formirao se nakon analize postojećeg
stanja te prilagođavanja posljednjim trendovima kod online
promidžbe turističkih destinacija. Prema predloženoj strukturi, dizajn i
izradu stranica potpisuje riječki Multilink d.o.o., a novi dizajn je zahtijevao
i veliki broj fotografija, koje su prikupljene na javnom natječaju te iz foto arhive Turističke zajednice grada
Rijeke i Grada Rijeke.
Sadržajno
su stranice dobile pojačanje u vidu novih tekstova i kategorija – uz klasično
predstavljanje riječkih znamenitosti i atrakcija, dodane su i „Ideje za boravak
u Rijeci“, rubrika koja nudi konkretne odgovore što raditi u Rijeci ovisno o
vremenu boravka i interesima pojedinaca. Novost su i „Preporuke“, rubrika u
kojoj razni riječki autori pišu o riječkim temama na osobniji i subjektivniji
način. „Riječke priče“ su obogaćene novim tekstovima, korisne informacije
su upotpunjene i sustavnije prezentirane za njihovo lakše pronalaženje, a svoje
mjesto dobili su i riječki susjedi u rubrici gdje se prezentiraju okolna
mjesta. Kalendar događanja i dalje ostaje informativan i ažuran kao do sada,
samo u novom ruhu i s više fotografija i popratnih informacija.
Iako
su i na „starim“ stranicama bili prisutni svi riječki smještajni objekti,
izradio se novi katalog smještaja koji je sustavno obuhvatio sve hotele,
hostele, privatne iznajmljivače i kamp, te se sad uz pomoć pretraživača, uz
odabir željenih karakteristika smještaja, puno lakše može naći željeno mjesto
za boravak u Rijeci. Svaki objekt dobio je više prostora na stranicama za
informacije o smještaju, fotografije, mapu za lakše pronalaženje lokacije.
Kako se za mrežne stranice visitRijeka.hr
koristio Responsive Web Design, otvaranje i korištenje stranice na
mobilnim uređajima – pametnim telefonima i tabletima – uvelike je olakšano čime
se maksimalno htjelo poboljšati korisničko iskustvo i dolaženje do informacija.
Petar
Škarpa napomenuo je da je ovo samo početak i da je stvorena kvalitetna baza
koja će uz stalnu nadogradnju i poboljšanja služiti za promociju Rijeke i
stvaranje preduvjeta za još uspješnije turističke rezultate Rijeke u
budućnosti.
Podijeli na društvenim mrežama