Čitanje
djetetu od najranije dobi obogaćuje rječnik, razvija njegovu maštu, budi
znatiželju. Djetetu kojemu se čita učenje postaje prirodan kružni proces
radoznalosti, igre i zabave. Dolaženje djece u knjižnicu od njihove najranije dobi
potiče zbližavanje djece s knjigom i čitanjem te omogućuje njihov rast i razvoj
u kulturnom okruženju. Često dolaženje djeteta u knjižnicu, dodir s knjigama te
čitanje djetetu od najranije dobi potiču razvoj djetetovih sposobnosti govora,
slušanja, razumijevanja i predčitačkih vještina (koje omogućuju uspješno učenje
čitanja i pisanja). Ujedno se potiče i cjeloživotno obrazovanje roditelja, s
ciljem što kvalitetnijeg roditeljstva te šalje poruka da je knjižnica djeci i
roditeljima partner u rastu, razvoju i odrastanju.

Kampanjom
Gradska knjižnica Rijeka želi skrenuti pažnja na važnost zbližavanja djeteta s
knjigom putem ustanove koja uz knjigu djeci nudi niz zanimljivih, pomno biranih
sadržaja zasnovanih na kvaliteti, znanju i razigranoj mašti.

Tijekom
posljednjeg tromjesečja 2012. ovaj će naslov s različitih strana zaskakati i
podsjećati na važnost razvijanja navike čitanja djeci i s djecom.

 

Postojećim
korisnicima i ostatku javnosti želimo poručiti:

  • Neka čitanje bude zanimljiva igra!
  • razvijajte naviku čitanja: čitajte djetetu i čitajte s njim
  • stvorite u svome domu topli kutak za čitanje: dovoljan je i mali
    prostor koji uredite tako da djetetu bude privlačan, samo njegov mali svijet za
    ritual čitanja ili zajednički čitateljski kutak
  • izmišljajte sami razne igre slovima i riječima ili ih potražite u
    knjigama koje vam preporučujemo
  • birajte knjige zajedno s djetetom, nek’ i ono osjeti važnost
    takvoga odabira
  • dolazite s djetetom zajedno u knjižnicu i dajte mu da samo brine o
    svojim malim obavezama (nošenju slikovnica, pružanju iskaznice i knjiga
    knjižničaru, biranju knjiga)
  • upišite ga u knjižnicu, djeca s velim ponosom primaju na dar
    člansku iskaznicu sa svojim imenom – osim toga, one su pravi prozor u svijet
    znanja, kreativnosti i zabave

 

Vizualni
identitet ovogodišnje akcije izradili su poznata i nagrađivana hrvatska ilustratorica
Marsela Hajdinjak i grafički dizajner Nenad Dević.