Od 1. rujna nova regulacija prometa u ulicama Dolac, Barčićeva, Strohalova i Frana Kurelca

Praćenje
prometa pokazalo je kako veliki broj vozila koristi spoj između dva
prometna koridora, Adamićeve ulice i ulica Fiorello la Guardia –
Pomerio, što je, uz veliki broj parkirnih mjesta koja se nalaze za
prometnicama koje čine taj spoj, povremeno stvaralo uska grla u prometu.
Otvaranje Garaže Zagrad B omogućit će ukidanje dijela parkirnih mjesta i
uvođenje nove regulacije prometa kojom će se poboljšati protok vozila, a
koja stupa na snagu 1. rujna.

Za idući tjedan najavljeno otvaranje
podzemne garaže kapaciteta 298 parkirnih mjesta, čiji je investitor
Rijeka promet d.d., u sklopu budućeg garažno-poslovno-stambenog
kompleksa Zagrad B, omogućilo je uspostavu nove regulacija prometa u
ulicama Dolac, Barčićeva, Strohalova i Frana Kurelca. Garaža Zagrad B
nalazi se na povoljnoj lokaciji, uz već izgrađenu garažu Zagrad A,
praktički u središtu grada, na pješačkoj udaljenosti od samo 5 minuta od
pješačke zone Korza i 7 minuta od područja ulice Riva, gdje je
smještena većina atrakcija koje privlače vozila i putnike u središte
grada.  

Otvaranje Garaže Zagrad B omogućit će ukidanje dijela parkirnih mjesta i
uvođenje nove regulacije prometa kojom će se poboljšati protok vozila, a
koja stupa na snagu 1. rujna
U cilju povećanja atraktivnosti dviju garaža u ulici
Ivana Pavla II., odnosno olakšavanja pristupa garažama Zagrad iz smjera
glavnih prometnih koridora, Adamićeve ulice i ulica Fiorello la Guardia
–Pomerio, izrađena je nova regulacija prometa kojom Barčićeva ulica
postaje dvosmjerna u punoj dužini. To će između ostalog omogućiti
vozilima izravnu vožnju od Jadranskog trga do ulice Ivana Pavla II.,
 najkraćim putem do garaža u kojima postoji velika mogućnost
pronalaženja slobodnog parkirnog mjesta. Ulice Ivana Dežmana i Frana
Kurelca ostaju jednosmjerne i nemaju prvenstvo prolaza, a na  spoj 
Dežmanove  s  Barčićevom  ulicom  postavit će se prometni  znak 
obvezatnog zaustavljanja.

Novu regulaciju izradili su stručni
suradnici Rijeka prometa, a stupa na snagu 1. rujna 2015., Preregulacija
je obuhvatila šire područje zone garaža Zagrad, pa je njome obuhvaćena i
Ciottina ulica koja se na zapadu spaja sa ulicom Fiorello la Guardia, a
na istoku izlazi na Jadranski trg. Ona svojim zapadnim dijelom služi
kao prilazna cesta za garažne i parkirne komplekse u zoni Zagrada, dok
istočni dio, uz Barčićevu ulicu služi kao važna dodatna poprečna
komunikacija između dva prometna koridora.

Preregulacijom će se u
donjem dijelu Ciottine ulice ukinuti uzdužno parkiranje, čime će se
stvoriti prostor za proširenje nogostupa, a promet će se i dalje
odvijati po prometnom traku kao i ranije. Prošireni nogostup omogućit će
lakše kretanje pješaka, a na njemu će biti moguće organizirati sadržaje
vezane za zone smirenog prometa kao što su male ugostiteljske terase i
slično.

Od 1. rujna nova regulacija prometa u ulicama Dolac, Barčićeva, Strohalova i Frana Kurelca

Važan segment preregulacije je i proširenje zone smirenog prometa u Ulicama Dolac i R. Strohala.

Riječ
je ulicama koje povezuje zonu Trga 128. brigade Hrvatske vojske i
Barčićevu ulicu, a koje su u budućnosti, odredbama GUP-a ionako
predviđene kao pješačka zona.
Novo regulacijom ukida se parkiranje  u
zapadnom dijelu ulice, odnosno Ulica Dolac će se urediti kao zona
smirenog prometa jednako kao i područje dva spomenuta trga s kojima
komunicira. Sadašnja rampa sa ulaznim terminalom kod hotela Bonavia
premjestit će se na početak Strohalove ulice, a izlazni terminal s
rampom postavit će se na spoju ulice Dolac sa Barčićevom ulicom.
Strohalova ulica će postati dvosmjerna, što će omogućiti dodatni izlaz
iz zone smirenog prometa u Ulicu Frana Kurelca i dalje prema istoku, dok
će izlaz preko Ulice Dolac služiti za smjer prema Jadranskom trgu. Radi
bolje protočnosti prometa ukinut će se 11 parkirnih mjesta od čega
jedno za osobe sa invaliditetom u Strohalovoj ulici.

Zbog
premještanja ulaznog terminala sa rampom na početak Strohalove ulice,
potrebno je formirati prometni trak za čekanje u Ulici Frana Kurelca u
dužini od cca 15 m. Kako bi se omogućio promet ovom ulicom, bez obzira
na vozila koja čekaju na ulazak u Strohalovu ulicu,  ukinut će se 12
kosih parkirnih mjesta na sjevernoj strani nasuprot ulazu u Strohalovu
ulicu. Umjesto ukinutih, 3 nova parkirna mjesta za osobe sa
invaliditetom označit će se na najbližoj raspoloživoj lokaciji. Ukupno
se novom regulacijom ukida 49 parkirnih mjesta, od čega 6 za osobe s
invaliditetom, ali će se ta mjesta označiti na zamjenskim lokacijama.

Stanari
koji imaju povlaštene parkirne karte moći će parkirati na preostalim
parkirnim mjestima, odnosno moći će parkirati i na drugim obližnjim
parkiralištima i garaži.