plin-plamen

Iz Energa su
bili objasnili da je plin propuštao na glavnoj redukcijskoj stanici pa je
isporuka obustavljena radi sigurnosti tijekom otklanjanja kvara.

Molimo korisnike da postupe prema sljedećim uputama:

Korisnici koji plin koriste samo za kuhanje:
Prilikom puštanja u pogon štednjaka potrebno je držati otvorenim dotok plina
nešto duže vrijeme od uobičajenog, dok se na plameniku ne osjeti miris
plina. Nakon toga normalnim postupkom upaliti štednjak, a ako u tome ne
uspijete, ponoviti postupak više puta.


Korisnici koji plin koriste za pripremu potrošne tople vode ili centralno
grijanie:

Ukoliko ne dode do automatskog zagrijavanja vode, potrebno je resetirati
plinski bojler (tipka reset/power off/power on), po potrebi više puta.

Za korisnike koji i nakon opisanih radnji imaju poteškoća Energo je osigurao
telefonsku podršku na brojevima 0800 353 040 te 353 006.