Kao rezultat
nastojanja rješavanja nekoliko uočenih problema od strane riječkog autorskog
dvojca Bunek-Raspor, nastala je višestruko nagrađivana inovacija koja je nakon
komercijalizacije postala poželjan element u stambenim zgradama zbog niza
pogodnosti koje pruža te vrlo inovativan koncept oglašavanja s jakim pozitivnim
ekološkim utjecajem na okoliš.
Autorski dvojac Bunek-Raspor stvorili su jednostavan modularni
ormarić koji implementiranjem u ulazne prostore stambenih zgrada postaje:
- uredan prostor za odlaganje reklamnih
prospekata trgovačkih centara koji se gotovo svakodnevno dostavljaju u stambene
zgrade često u ili na poštanske ormariće te ostala neadekvatna mjesta, a sada u
za to predviđene pretince bez mogućnosti slučajnog razbacivanja propuhom i
slično - informativni prostor koji je stanarima i
posjetiteljima zgrada na raspolaganju od 0-24 h svakodnevno, s važnijim
podacima kao što su: adresa, upravitelj, ovlaštena osoba, telefonski brojevi
hitnih, javnih, komunalnih i dežurnih službi koje su od bitnog značaja - info prostor o raznim često ili povremeno
potrebnim servisima i uslugama - mjesto za primarnu selekciju otpadnog papira
nastalog u kućanstvima i odvoz istog na recikliranje umjesto da završava kao
beskoristan otpad.
U skoro 6 godina poslovanja ostvarena je odlična prihvaćenost od strane stanara stambenih zgrada i poslovnih subjekata,
a više stotina tona otpadnog papira nastalog u kućanstvima spašeno je od
deponija i otpremili na recikliranje – ističu autori. To nam čini ogromno zadovoljstvo jer
primjenom vlastitog proizvoda snažno pozitivno utječemo na primarnu selekciju
otpada i očuvanje okoliša. Poznato je da se za proizvodnju recikliranog papira
manje sijeku stabla, manje zagađuje zrak i voda nego za proizvodnju novoga.
Često smo dobivali komentare poput „to je europski
proizvod“, „to je premoderno za naše zgrade“ i ljudi jednostavno nisu vjerovali
da je Eco Point u potpunosti domaći i rezultat je promišljanja lokalnih
inovatora U posljednje vrijeme dobivamo više upita od osoba koje bi željele
raditi isti taj posao.
Radi svega gore navedenog želimo da
projekt Eco Point zaživi i u ostalim gradovima RH kao originalni hrvatski
franšizni koncept poslovanja, a naravno kasnije i izvan naših granica kao
hrvatski ekološki izvozni proizvod. Vođeni time razvili smo vlastiti know-how
koncept poslovanja i pripremili se za izlazak na franšizno tržište. Krajem
svibnja sudjelovali smo i na FEC-u, prvom međunarodnom Sajmu franšiza u Opatiji
i tu ostvarili zapažen interes.
Trenutačno smo u pregovorima i potrazi za
poduzetnim osobama iz drugih gradova koje si žele vlastitim ulaganjem kroz
primjenu našeg provjerenog i primijenjenog poslovnog koncepta osigurati
samozapošljavanje, razumno brzi povrat investicije i trajno siguran izvor
prihoda.
Eco Point je u svijetu franšiza na početku,
potpuno nov koncept s brandom u izgradnji te stoga nosi niže troškove ulaganja.
Za naš poslovni koncept osim ulaganja u nužnu infrastrukturu nisu potrebni
visoki troškovi kupnje, najma ili opremanja poslovnog prostora, pružamo
kompletnu obuku i kasniju stalnu podršku, ulazna pristojba i naknade su na
donjoj granici skale, povrat investicije ima kratak rok i to Eco Point čini
idealnom prilikom za ulagače – zaključuje autorski dvojac Bunek-Raspor.
Podijeli na društvenim mrežama