undefined

Riječka torpeda, pod nazivom
Luppis-Whitehead torpeda, počela su se prodavati vrlo brzo nakon njihovih prvih
službenih ispitivanja u prosincu 1866. Prvih nekoliko ispitanih i upotrebljivih
torpeda isporučeno je  Austro-ugarskoj
ratnoj mornarici. Veće narudžbe su došle početkom 1870tih od Engleske,
Njemačke, Francuske, Ruske i Norveško/Švedske ratne mornarice. Proizvodnja
torpeda od 1878. do 1884. kretala se oko 200 torpeda godišnje, da bi godine
1887. narasla na 531 komada. Uz manja odstupanja, proizvodnja se nakon toga
opet prosječno spustila na oko 200 torpeda godišnje.

U kasnijem razdoblju proizvodilo
se oko 500 torpeda godišnje, a početkon I. svjetskog rata brojka je narasla na
1138 komada. Od 1918. do 1924. torpeda se uopće nisu proizvodila. 1930tih su se
torpeda prvenstveno proizvodila za talijansku mornaricu.

Za kasniji ratni i posljeratni
period, do 1966. godine nisu pronađeni statistički podaci o proizvodnji i isporukama
torpeda iz riječke tvornice. Tek na osnovu nekih drugih izvora i dokumenata
dolazimo do broja od preko 26.200 isporučenih torpeda. Nakon prestanka
proizvodnje torpeda, u tvornici je dominantna postala proizvodnja diesel
motora, kamiona, traktora i niza drugih proizvoda.