“Modernizacija riječkog METRO centra dio je
provedbe strategije tvrtke u kojoj se fokusiramo na konkretna i cjelovita rješenja za
profesionalne kupce, s posebnim naglaskom na hotelijere i ugostitelje kojima želimo
pružiti podršku u nadolazećoj turističkoj sezoni. U planiranju i razradi
modernizacije centra sudjelovali su naši profesionalni kupci i vjerujemo kako
će im nove usluge i rješenja pomoći da nastave uspješno poslovati”,
izjavio je Marinko Blečić, direktor
METRO Cash & Carry veleprodajnog centra u Rijeci.
Više
od 90% anketiranih malih trgovaca te više
od 70% hotelijera i ugostitelja izjavilo je kako su im savjeti stručnjaka tijekom kupovine jako važni, stoga kupci u
moderniziranom centru na raspolaganju imaju vinskog specijalista, gastro specijalista i profesionalnog kuhara.
U
riječki centar METRO je uveo i gastro
izložbeni prostor u kojem će asortiman biti temeljen na rješenjima za
cjelokupno opremanje ugostiteljskih objekata jer više od 85 % HoReCa riječkih kupaca
smatra kako će to doprinijeti njihovom iskustvu kupovine. Kupcima je na
raspolaganju i novi koncept dostave
proizvoda i prijevoza smrznutih
namirnica.
METRO
je najavio nastavak suradnje s hrvatskim proizvođačima i dobavljačima, među
kojima je i 29 dobavljača iz Primorsko-goranske županije čiji se proizvodi
nalaze u centrima METRO-a diljem Hrvatske.
Podijeli na društvenim mrežama