Zalijepi se na Kamova

Kampanja je obuhvatila
aktivnosti vezane uz obilježavanje 100. obljetnice smrti J.P. Kamova, koje je
agencija Manufaktura osmislila i realizirala za Grad Rijeku kao klijenta, a
navedena nagrada je osvojena za najbolju kreativnu i efikasnu upotrebu online i
offline promotivnih alata. Nacionalni festival oglašavanja “Ideja X”
održan je u Zagrebu u organizaciji Hrvatskog Udruženja društava za tržišno
komuniciranje (HURA) i hrvatske podružnice Europskog udruženja digitalnog i
interaktivnog marketinga (IAB), i predstavlja najvišu nagrada koju je u
Hrvatskoj moguće osvojiti u marketingu i oglašavanju. 

U obrazloženju nagrade između ostalog stoji da
je kampanja “Zaljepi se na Kamova” dobar primjer kako se sa malim
budgetom može napraviti vrhunska stvar. Za natjecateljski dio Festivala
pristiglo je ukupno 269 radova, od čega 200 za nagradu X – tradicionalno
oglašavanje u offline medijima, te 69 za nagradu Mixx – najbolje radove u
online/digitalnim medijima. Svi pravilno prijavljeni radovi za hrvatsko
natjecanje Mixx automatski su ušli i u izbor za europske nagrade Mixx u
organizaciji IAB-a. 

KamovNatjecanje Mixx, u sklopu
kojeg je kampanja “Zalijepi se za Kamova” nagrađena, rađena je prema
međunarodnoj licenci IAB-a. O pobjednicima je odlučivao stručni žiri u sastavu:
Vedran Gulin (Proximity), Gjuro Korać (Nivas), Vanja Bertalan (web.burza),
Mladen Mileusnić (McCann DigiPark), Nikola Vrdoljak (Gingernet), Saša Škorić,
predsjednik žirija (OMG), Sanja Đekić (Publicis), Dario Drmač (Unex), Krešimir
Đaković (ProMediaPublicum), Boris Ličina Borja (Jasno & Glasno), Davor
Runje (Drap) te Miroslav Varga (escapestudio).   

U obrazlaganju nagrade,
Vedran Gulin iz stručnog žirija, navodi: “U kategoriji Cross Media Integration
nagrada ide Manufakturi za kampanju Zalijepi se na Kamova. S budžetom od samo
54.600 kuna, od čega je pola iznosa išlo na online, izrađen je mikro web site www.kamov.hr i odrađena viralna kampanja putem
društvenih mreža, Facebooka i Twittera. Osim na stranici, preko koje su se
citati iz autorovih djela mogli lako pejstati na Facebook i Twitter, kampanja
se protegnula po gradskim billboardima, novinama, city lightovima, a
napravljeno je 13 radijskih jingleova; u gerilskom dijelu kampanje citati su lijepljeni
ljepljivom trakom na kojoj je pisalo Kamov. Nakon mjesec dana posuđivanje
knjiga ovog autora poraslo je za 50%.”

Galeb, otvorenje izlozbe, podrucje zastoja,

Festival IdejaX prezentira i
odabire najbolje kreativne marketinške radove u klasičnom i online oglašavanju
u Hrvatskoj u prethodnoj godini. Osim toga, festival je platforma za razmjenu
ideja, iskustava i aktualnih marketinških trendova na europskoj i regionalnoj
sceni. Odluka da HURA i IAB zajednički organiziraju festival oglašavanja
donesena je zbog komplementarnosti klasičnog i online oglašavanja, koji danas
zajedno čine kreativnu marketinšku scenu.

Nacionalni festival
oglašavanja značajan je zbog afirmacije i promocije struke i vizija je da se
IdejaX pretvori u tradicionalno mjesto natjecanja najboljih hrvatskih
oglašivačkih radova na cijelom spektru medijskih platformi, kao i ključno
mjesto izmjene najboljih marketinških ideja na nacionalnoj i regionalnoj
sceni.  Za agenciju Manufaktura,
osvajanje ove nagrade označava dodatno priznanje za dobro odrađen posao.
Zadovoljstvo je tim veće jer smo cjelokupnu kampanju ponosno realizirali vođeni
stvarnom željom da učinimo nešto zaista vrijedno za pisca koji Rijeku čini
svjetskim gradom.