MO Grada Rijeke

U studenom 2014. godine konstituirana su 34 nova
sastava vijeća mjesnih odbora. Dio vijećnika prvi puta našao se u ulozi
predsjednika vijeća mjesnog odbora, člana vijeća ili zamjenika
predsjednika. Možda ulaskom u vijeće nisu ni bili svjesni što sve vijeće
jednog mjesnog odbora radi i kako može utjecati na poboljšanje uvjeta i
kvalitete života svojih sugrađana. Pored određenih društvenih događanja
iz područja kulture, ekologije, sporta, brige o djeci, zdravstva koja
se unutar programa rada jednog vijeća provode, svakako je za vijeća i
sugrađane na području svakog mjesnog odbora vrlo važno rješavanje
pitanja i problema “komunalne naravi” s kojima se svakodnevno susreću.

U studenom 2014. godine konstituirana su 34 nova
sastava vijeća mjesnih odbora
Temeljem
prijava i primjedbi građana kao i redovnim obilaskom područja svog
mjesnog odbora od strane tajnika mjesnog odbora, članova vijeća i
djelatnika pojedinih službi odjela gradske uprave i/ili komunalnih i
trgovačkih društava grada Rijeke, utvrđuju se određeni problemi po
pitanju komunalnog nereda i oštećenja objekata komunalne infrastrukture,
te se utvrđuju potrebe izgradnje novih i nedostatnih objekata komunalne
infrastrukture.

U rješavanju navedenih pitanja i problema vijeća
mjesnih odbora surađuju odjelima gradske uprave i to uglavnom s Odjelom
gradske uprave za komunalni sustav, Odjelom gradske uprave za razvoj,
urbanizam, ekologiju i gospodarenje zemljištem, te trgovačkim i
komunalnim društvima Rijeka promet d.d., Energo d.o.o, i Čistoća d.o.o. rješavanje konkretnog problema ili pitanja u nadležnosti je jednog ili
više odjela i/ili službi te je zato vrlo važno poštivati određene
pretpostavke:
1. da su svi sudionici upoznati sa problemom,
2. da se točno zna kome proslijediti problem ili pitanje na rješavanje
3. da se zna što su čije nadležnosti  u rješavanju dijela ili cijelog problema ili pitanja
4. da se poznaju zakonske i normativne regulative kojih se potrebno pridržavati u rješavanju svakog pojedinog slučaja
5. da se koristi dogovorena međusobna komunikacija sudionika
6. da se izbjegava nepotrebno ponavljanje pitanja i problema za koje je već jednom utvrđena nemogućnost rješavanja
7. da su svi sudionici pravovremeno obaviješteni o pojedinim aktivnostima

Upravo
zbog ovih pretpostavki, kao i određenih promjena tijekom vremena u
zakonskim propisima kao i zbog promjenama u kadrovskim strukturama
određenim odjela i službi, održana je ova prezentacija za članove vijeća
kako bi u svom četverogodišnjem mandatu uspješnije radili na
zadovoljenju potreba svojih sugrađana i podizanju kvalitete življenja na
području svog mjesnog odbora, a time i grada u cjelini.

Opširnije na Rijeka.hr.