
Mogućnost od smrzavanja je
veća što se troši manje vode te što su instalacije izloženije većoj hladnoći,
poput cijevi koje su plitko postavljene ili prolaze negrijanim dijelovima
objekta kao što su garaže i podrumi.
Također se korisnicima savjetuje
da provjere način na koji su zaštićeni vodomjeri u vodomjernim oknima te
dijelovi instalacije iza vodomjera za čije su održavanje zaduženi. Po potrebi
neka ih dodatno toplinski zaštite termoizolacijskim materijalom. Kao toplinska
zaštita mogu poslužiti i ploče stiropora ili kamena vuna. Dijelove instalacija,
odnosno cijevi koje nisu ukopane, toplinski je potrebno zaštititi omatanjem
izolacijskim materijalima u trakama ili već gotovim izolacijama za cijevi koje
odgovaraju pojedinim profilima, a mogu se nabaviti u trgovinama vodovodnim
materijalom i centralnim grijanjem.
Ukoliko korisnici usluge
vodoopskrbe na području Rijeke i riječkog prstena ostanu bez vode, molimo da
prvo provjere stanje instalacija u vodomjernom oknu i mogućnost okretanja
ventila iza vodomjera. Ventil se nikako ne smije okretati na silu. Ukoliko
ventil nije moguće okrenuti potrebno je odlediti vodu u instalacijama
postepenim zagrijavanjem. Najbrži način odleđivanja je pomoću isparavanja tople
vode u oknu koje je zatvoreno s poklopcem ili omatanjem instalacija toplim
tkaninama. Instalacije i vodomjer se nikako ne smiju odleđivati direktnim
polijevanjem tople vode preko njih ili njihovim zagrijavanjem pomoću uređaja s
otvorenim plamenom.
Korisnici mogu puknuće
vodomjera ili spojnog voda na javnu vodovodnu mrežu prijaviti na telefon
Dežurne službe 211-906. Interventne ekipe Društva do daljnjega su u pojačanoj
pripravnosti.
Podijeli na društvenim mrežama