Od primarnog
sredstva oglašavanja i ulične umjetnosti, koncertni plakat se digitalnim
obratom vratio u kolekcionarski fetiš i predmet žudnje probranih ljubitelja
benda ili estetike žanra, postao je intimna uspomena i gotovo elitistički
artefaktstvar umjetnosti zbog umjetnosti
(jer stvar profita zasigurno nije). Nakon Facebook eventa više nas ne
mora niti podsjećati na koncert koji dolazi… ali se mora pamtiti.

 

Tko još
treba i radi plakate i zašto ako je njihova primarna funkcija iščeznula?

Tko će i
zašto trošiti na dizajn, tisak i oglasni prostor?

Mi, u
Galeriji SKC, od 20. do 26. travnja, čistog užitka radi.

Nakon otvaranja
festivala, 20. 4. 2015. u 20 sati,  izložba će se moći pogledati od
17 – 20 sati radnim danom.

 

Impulse
festival drugu godinu
za redom organiziraju SKC Sveučilišta u
Rijeci
i Distune
promotion
.