
Od primarnog
sredstva oglašavanja i ulične umjetnosti, koncertni plakat se digitalnim
obratom vratio u kolekcionarski fetiš i predmet žudnje probranih ljubitelja
benda ili estetike žanra, postao je intimna uspomena i gotovo elitistički
artefakt ― stvar umjetnosti zbog umjetnosti. Nakon Facebook eventa više nas ne
mora niti podsjećati na koncert koji dolazi, ali se mora pamtiti.
Nakon otvorenja izložbe i festivala, 20. 4. 2015. u 20
sati, izložba će se moći pogledati od 17
do 20 sati radnim danom u Galeriji SKC (Palach).
Igor Hofbauer je diplomirani slikar, ilustrator i autor
stripova, a njegovo ime i rad najviše se vežu uz grafičku produkciju i vizualni
identitet zagrebačkog kluba Močvara, za čije je plakate zaslužan od samih
početaka kluba. S dizajnerskim timom kluba Močvara, Igor Hofbauer sudjelovao je
2003. na 11. Internacionalnom Biennalu mladih umjetnika Europe i Mediterana u
Ateni. 2004. godine njegovi su plakati uvršteni u knjigu o omotima albuma
“The Art of Modern Rock: The poster explosion” Paula Grushkina i
Dennisa Kinga, u kojoj su predstavljena djela više od 350 umjetnika i studija.
Također je zaslužan za vizualni identitet emisije Briljanteen, a ilustrirao je
i četiri izdanja kratkih priča u suradnji s Edom Popovićem. Njegovi plakati
izloženi su u Srbiji, Sloveniji, Italiji, Portugalu, Grčkoj, Nizozemskoj,
Francuskoj, Švicarskoj i SAD-u. Hofbauerov prepoznatljiv stil kombinacija je
klasičnih američkih stripova i film noira, pop arta, njemačkog ekspresionizma i
ruskog konstruktivizma.
Darko Kujundžić na sceni je prisutan od 2002. godine, bilo
kao dizajner koncertnih plakata, gitarist Cripple and Casina, bilo kao
scenarist i glumac trash megahita Bore Lee: U kandžama velegrada.
Impulse festival drugu godinu za redom organiziraju SKC
Sveučilišta u Rijeci i Distune promotion.
Podijeli na društvenim mrežama