Inspirirana plesom vještica legendarne njemačke koreografkinje i plesačice Mary Wigman, remek-djelom neobičnosti, Joy Alpuerto Ritter ispituje naslijeđene plesne rječnike kako bi utjelovila svoj vlastiti lik vještice. Spajajući svoje korijene iz filipinskog narodnog te klasičnog plesa s pokretima hip-hopa i voguinga, Joy preispituje što znači prizvati snagu i mistične prakse plesačice kao vještice. Babae, što na tagaloškom (filipinskom) jeziku znači žena, dijalog je jedne žene između animalističkih i senzualnih kvaliteta rituala i vlasti.

Joy Alpuerto Ritter zatvorila riječki mini-festival suvremenog plesa

Joy Alpuerto Ritter

Joy Alpuerto Ritter rođena je u Los Angelesu, a odrasla u njemačkom Freiburgu u Breisgauu. U mladosti je trenirala balet, jazz, filipinski i polinezijski narodni ples, a diplomirala je u školi Palucca u Dresdenu. Jedan se dio svoje karijere fokusirala na urbane plesne stilove poput hip hopa, breakdancea i voguinga te je bila aktivna na europskoj urbanoj plesnoj sceni. Godine 2011. pridružila se Cirque du Soleil kao plesačica i aerial artist u sklopu svjetske turneje Michaela Jacksona Immortal. Surađivala je kao pridruženi koreograf s Akram Khanom, Chen Shi-Zhengom, indie rock bendom Florence and the Machine, te je radila predstave za Salzburšku eksperimentalnu plesnu akademiju (SEAD), Fakultet plesnih umjetnosti u Rimu (DAF) i Peking Dance Academy.

Predstava je dio selekcije ovogodišnjeg Spring Forward festivala suvremenog plesa koji se u sklopu projekta Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture, a u suradnji plesne mreže Aerowaves i Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku, u travnju  ove godine održao u jedinstvenom online izdanju.

Skip to content