Pod naslovom „Gospel i duhovna
glazba“, zborovođa i dirigentica Nicoletta Olivieri uz tradicionalne je božićne
pjesme, za prvi dio programa koncerta odabrala gospel, kršćansku crnačku glazbu
iz SAD-a, što se najčešće sastoji se od višeglasnog pjevanja. Prema njenim
riječima, „ gospel je predivna glazba koja svojom duhovnošću savršeno odgovara
blagdanima. Kao što svi znaju, uglavnom su to bile molitve crnačkog naroda u
vrijeme ropstva, a nakon toga postale 
sakralne pjeme koje se, osim u crkvama, danas izvode i na koncertima“.
Tako će se na koncertu moći čuti pjesme kao što su  „Joshua fit the battle of Jericho”, “Hear my prayer”, “Listen to the
lambs” ili primjerice “Amazing grace”.

Drugi dio koncerta donosi
najpoznatije tradicionalne božićne pjesme, poput tradicionalnih hrvatskih
„Narodi nam se“ ili „Radujte se narodi“ , te svjetskih božićnih klasika kao što
su „We wish you a merry Christmas“, „White Christmas“ ili nezaobilazna „Silent
night / Tiha noć“ Franza Grubera iz 1818. godine. Njena je jednostavnost i
ljepota osvojila čitav svijet, a dugo se mislilo da ju je skladao Haydn, Mozart
ili Beethoven. Tek kada se pronašao izgubljeni rukopis, saznalo se tko je pravi
autor te najpopularnije božićne pjesme u cijelom svijetu koja je nastala u
malom austrijskom selu.

Zbor Opere HNK Ivana pl. Zajca
nastupit će uz klavirsku pratnju Vladimira Babina, a pod vodstvom Nicolette
Olivieri.

Nicoletta Olivieri
diplomirala je na Konzervatoriju „G. B. Martini” u Bolonji. Specijalizirala je talijanski,
lirski repertoar, a podučava interpretaciju, stil, dikciju i tradiciju pjevanja.
Surađivala je s najeminentnijim dirigentima i zborovođama, slavnim svjetskim zborovima
i opernim pjevačima, primjerice s Riccardom Mutijem, Claudiom Abbadom, Fulviom
Angiusom, Claudiom Bonijem, Lorinom Maazelom, Robertom Abbadom, Mauriziom
Arenom, Gustavom Kuhnom, Danielom Orenom, Mstislavom Rostropovičem te s
Lucianom Pavarottijem, Monserrat Caballe, Joséom Carrerasom, Placidom Domingom, Joséom Curom, Leom Nuccijem, Carlom Colombarom, Ruggierom
Raimondijem, Katiom Ricciarelli, Cecilijom Bartoli, Giorgiom Surianom i
drugima.
Radila je u poznatim kazalištima kao što su Teatro La Fenice u Veneciji, Teatro
alla Scala u Milanu, Teatro Comunale u Bolonji, Arena u Veroni, Teatro Verdi u
Trstu, Nacionalna opera i balet u Izmiru itd.
Predavala je na konzervatorijima „A. Franci”, „Francesco Cilea” i „G.
Frescobaldi”, na Opernoj akademiji u Veroni, bila je casting menadžerica u opernim kućama u Trstu i Bolonji te međunarodnoj
glazbenoj agenciji u Modeni.

Vladimir Babin,
koji će izvedbu pratiti na klaviru, je po sudu kritike jedan od
najeminentnijih predstavnika srednje generacije hrvatskih
pijanista. Klavir je diplomirao na osječkom odjelu Muzičke akademije u
Zagrebu, u klasi prof. Damira Sekošana 1985., a nakon toga je završio i
poslijediplomski studij u Beogradu u klasi prof. Dušana Trbojevića, gdje je i
magistrirao 1989. Dobitnik je brojnih nagrada na pijanističkim natjecanjima,
kao i nagrade Rektorata Zagrebačkog sveučilišta kao najbolji student
diplomant. Koncertira kao solist i član komornih sastava po Hrvatskoj i
inozemstvu te nastupa uz orkestre kao solist.
Solistički repertoar Vladimira Babina obuhvaća djela svih stilskih
razdoblja, a posebnu sklonost ispoljava prema hrvatskim autorima. Osim s
klasikom, Babin često nastupa i kao vrstan jazz pijanist. Od 1997. je docent, od 2009. godine izanredni profesor klavira na
riječkom područnom odjelu Muzičke akademije Zagreb, a od 2007. i umjetnički
voditelj – pročelnik PO Rijeka.