Svojim sugrađanima i vjernoj publici koja je prati od početaka njene, danas blistave
karijere, Kristina Kolar ovoga puta će se predstaviti programom koji je
istodobno atraktivan i pjevački zahtjevan, a na kojem će se naći i arije kojim
je Kristina osvajala ne samo riječku i hrvatsku, već i svjetsku opernu publiku,
poput „Qui Radames
verra.. O patria mia“, arije Aide iz istoimene Verdijeve opere.
Podsjetimo, protekla je, 2014. godina za nju bila iznimno uspješna. Kristina Kolar
godinu je započela u Operi u Freiburgu, u Njemačkoj. Potom je, osim u Rijeci,
pjevala u Zagrebu, Ljubljani, Mariboru i Splitu. Na Splitskom je ljetu, kao
uostalom ranije u Rijeci i Zagrebu, s velikim uspjehom pjevala Aidu, a istom je
ulogom oduševljavala publiku u Japanu na jednomjesečnoj turneji s mariborskom
Operom.
Osim arije Verdijeve Aide, Kristina Kolar izvest će i znamenite arije drugih
heroina operne literature poput Bellinijeve Norme (arija „Casta Diva“) , Puccinijevih
Madame Butterfly (duet „Vogliatemi bene“) i Turandot (arija „In questa Reggia“) , Verdijeve
Leonore iz „Moći sudbine“
(arija „In questa Reggia“), Giordanove
Maddalene de Coigny iz opere „Andrea Chenier“ (arija „La mamma morta“), a
otpjevat će i „Ave Maria“ Pietra Mascagnija.
„U njezinu glasu i zatvorenih očiju mogli ste
doživjeti svaku Aidinu emociju“; „Kristina Kolar bila
je Floria Tosca kakvu se samo može poželjeti!“; „Sve je očarala sopranistica Kristina
Kolar, duboko se glumački i emotivno spojivši s ulogom“, „Belkantistički razrađenih fraza, sigurne pjevačke tehnike
i s finim osjećajem za glazbeni protok, dala je produhovljene kreacije“; „Savršenih
visina, sjajno izrađene dinamike, mekih zapjeva i upečatljivih izvedbi arija“.
Tako su o kreacijama Kristine Kolar, eminentne predstavnice mlađe
generacije hrvatskih opernih pjevača pisali kritičari tijekom prošle
godine.
Podsjetimo, solo pjevanje studirala je u
Zagrebu u klasi prof. Ljiljane Molnar –Talajić, a diplomirala u
klasi Zdenke Žabčić Hesky, te zbog odličnog uspjeha predložena za
rektorovu nagradu.
Usavršavala se u Milanu na Accademia Lirica del Rotary Internacional ,
u klasi maestra Giuseppea Montanarija. Kao solistica ostvarila je uloge u
nizu glazbeno-scenskih djela repertoara opere od kojih treba
izdvojiti : Nabucco (Abigaille), Aida (Aida), Tosca (Tosca), Carmen
(Carmen) , La Gioconda (Laura), Cosi fan tutte (Dorabella),
Cavalleria rusticana (Santuzza), Adriana Lecuvreur (Principessa), La
forza del destino (Preziosilla), Hamlet (Kraljica Gertrude)…
Ulogu Aide odpjevala preko dvadeset puta i to na turneji 2014. u Japanu
(Tokyo-Orchard Hall, Nerima, Fukuoka, Maebashi, Hachioji) zatim Mariboru, Zagrebu,
Splitu, Rijeci. Redovita je gošća svih hrvatskih opernih kuća i redovito nastupa
u Sloveniji i Njemačkoj. Osim opernog ima veliki koncertni repertoar i bavi se izvođenjem
duhovne glazbe.
Dobitnica je najviše strukovne nagrade Hrvatskog društva glazbenih
umjetnika Nagrade „Milka Trnina“ za
ulogu Santuzze u ambijentalnoj izvedbi opere „Cavalleria rusticana“ 2010.
godine i Nagradu hrvatskog glumišta za ulogu Mettele u Offenbachovoj
opereti „Pariški život“.
Snimila je tri nosača zvuka sakralne glazbe.
Podijeli na društvenim mrežama