Svoj potpis na jedro podrške prvi
su stavili pokrovitelji  Fiumanke – Grad
Rijeka, Lučka uprava Rijeka, Primorsko-goranska županija i Turistička zajednica
Grada Rijeke. Svi oni istaknuli su značaj Fiumanke koja ne posustaje u
nastojanjima da još snažnije promovira Rijeku i Kvarner kao atraktivnu
turističku, sportsku destinaciju, a od ove godine i gospodarsku manifestaciju
zbog čega joj sve ove godine pružaju punu potporu.  Riječi hvale nisu štedjeli ni njezini
sponzori.

INA je prepoznala značaj Fiumanke još u njezinim začecima i drago nam
je vidjeti kako se regata kroz sve godine svog održavanja uvijek nanovo
potvrđivala kvalitetom organizacije
. Zahvalio
bih u ime Ine organizatorima na još jednom odlično odrađenom poslu. Uvjereni
smo kako će i ova Fiumanka svim natjecateljima i posjetiteljima donijeti
nezaboravno iskustvo, uključujući i naš INA tim“
– izjavio je Ivan Krešić, član Uprave Ine.

Potpis na jedro podrške i ove će
godine staviti Erste banka u svojstvu srebrnog sponzora Fiumanke „Erste banka aktivno sudjeluje u brojnim
riječkim projektima, zato smo sa zadovoljstvom 
prihvatili ulogu sponzora Fiumanke, regate koja je upisala Rijeku na
kartu najvažnijih jedriličarskih događanja
“- istaknuo je Zdenko Matak, član Uprave Erste & Steiermärkische
Bank d.d.

ACI-a d.d. je dugogodišnji
sponzor i partner medijske regate, a nastavak te suradnje potvrdio je i potpisom
na jedro podrške.

Timu
sponzora, priključio se i RB Auto, zastupnik Renault vozila za PGŽ: „Drago nam je što smo dio jedne ovako značajne
manifestacije kao što je Fiumanka s kojom nas povezuje ista strast prema
izazovima i uspjehu
“,  kazao je direktor
gospodin Butorac.

Potporu Fiumanki pružile su i
brojne druge tvrtke, dugogodišnji sponzori Fiumanke – Jadrolinija, Lenovo, Croatia
osiguranje, Tower centar Rijeka, Inmel, Ožujsko, Lošinjska
plovidba-brodogradilište, One Sails, JPS, Yacht Social, Lučka kapetanija,  Ventex, Taxi Cammeo, Marina Lošinj i LaVie
foto studio. 

Fiumanka 2016Fiumanka
je zahvaljujući medijskoj regati postigla velik iskorak u međunarodnoj
prepoznatljivosti.

Tradicija
jedrenja medijskih kuća u sklopu Fiumanke traje već deset godina, a povodom
ulaska Hrvatske u Europsku uniju 2013. godine, prerasla je u europsku
jedriličarsku manifestaciju službenog naziva European Media Sailing Race
(EMSR), u čiju se organizaciju pored agencije 2.mjesto, uključuju  Grad Rijeka i Hrvatska radiotelevizija.

Na 4. europskoj medijskoj regati,
osim nacionalnih medijskih kuća HRT-a, Kanala RI, lista La voce, Nove TV, Novog
lista, Radio Rijeke, RTL-a, prijavljene su i televizijske ekipe iz Austrije,
Slovenije, Mađarske, a svoju će premijeru imati posada MEDIA ACQUISITIONS. Svi
oni svojim će medijskim angažmanom omogućiti Hrvatskoj, Kvarneru i Rijeci jedinstvenu
medijsku promociju. U ždrijebanju jedrilica za medijske posade sudjelovao je i
Hrki, maskota Europskih sveučilišnih igara, koje će za nešto više od mjesec
dana ugostiti Rijeka i Zagreb.

Uz medije koji na njoj sudjeluju,
Fiumanku prate i promoviraju njezini brojni medijski pokrovitelji i sponzori;
tvrtka Europlakat, Sportcom, Ri prsten, Fiuman, Nautica portal, Rijeka-klik,
Pomorski radio Bakar, Kvarner News, Adriatic Sailor, Moja Rijeka, Kigo,
Liburnija.com i Presscut. Vrijedan promotor Fiumanke je i festival MIK – Melodije
Istre i Kvarnera. S ciljem snažnije promocije i veće prepoznatljivosti obiju
manifestacija, Fiumanka i MIK će se međusobno reklamirati. Prva festivalska
večer ovog jedinstvenog putujućeg festivala održat će se u Rijeci 18. lipnja, a
njezina najava, tjedan dana ranije- na Fiumanki!

Dodatne informacije o programima
mogu se pronaći na www.fiumanka.eu