20.00 Izložba
plakata i grafika : Nikola Vincelj Jinks
@ Galerija S.K.C. (Palach)

21.00 Diskusija „IMPROVIZACIJA I ORJENACIJA u glazbi, a
može i šire“

23.00 Koncert
CUL-DE-SAC, Orkestar za ubrzanu evoluciju

 

Dizajner
plakata i omota Cul De Sac izdanja, Nikola
Vincelj je vizualni umjetnik čiju ćemo retrospketivu radova pregledati na
zidovima studentske galerije. Ovaj uvod će nas vratiti na sam početak benda te
kronološki vizualno provesti kroz sve ključne trenutke ovog legendarnog jazz
impro orkestra koji kako bi Pajo rekao „ne postoji“ već 30 godina.

Potom će nam se u razgovoru pridružiti na
„ravnom“ stolu članovi benda: Damir Prica, Darko Rundek, Igor Pavlica,
Andreja Kurelec Košavić, Franjo Glušac, Miro Manojlović, Neven Jurić, Bruno
Vorberger, Miodrag Krencer, Ivan Marincel te Nikola Vincelj u diskusiji s
početkom u 20.30:

 

„IMPROVIZACIJA I ORJENTACIJA u glazbi, a
može i šire“

Pokušati ćemo zajedno preispitati značenje i
smisao improvizacije, s posebnim svrtom na iskustva zagrebačke avangardne i
experimentalne scene. Razgovoru trajanju od 60 minuta vodi Nataša Kadin.

Potom s početkom u 23.00 sata, CUL-DE-SAC
nas poziva na glazbeno putovanje s analognim projekcijama stalnog suradnika
Jinksa i video projekcijom animiranog filma „Dnevnik trajanja“ za koji C-d-S
kreira glazbu uživo.

Ulaznice se mogu u pretprodaji po cijeni od 35kn, nabavljive su na
šankovima Palacha i Beertije/Klub.a te online putem sustava entrio.hr. Ulaz na
dan koncerta će iznositi 50 kn.

 

 

www.palach.hr

www.facebook.com/okcpalach

https://twitter.com/okcpalach

http://instagram.com/o.k.c.palach/

 

 

O Cul-de-Sacu:

Cul-de-Sac, impro
jazz experimentalni glazbeni sastav nastao je 1986. u Zagrebu, u desetljeću
koje je mnogo toga promijenilo u hrvatskoj glazbi i donijelo mnoštvo novih
bendova, projekata i suradnji. Ovo je bio prvi jugoslavenski impro band, a
osnovali su ga glazbenici Dragan Pajić – Pajo (el. Gitara) i Damir Prica Kafka
– Capri (saksofon). U prvoj postavi svirali su, osim Paje i Caprija, Predrag
Dubravčić – bubnjevi i Nino Markovac – bass, a prve svirke događale su se
uglavnom spontano, u  zagrebačkom prolazu Oktogon, i u drugim prolazima,
kao i na gradskim ulicama. 1987. bendu se pridružuje Mario Barišin na basu, a
1989. Darko Rundek.

Zadnji nastup izvorne podstave bio je 1990. na terasi nebodera na zagrebačkom Trgu republike za potrebe diplomskog rada redatelja Tomislava Jageca na Filmskoj akademiji. Od 1993. do 2000. Cul-da-Sac djeluje u Amsterdamu kao duo ili trio sa Ivanom Marušićem – Klifom, odnosno Andrejom Košavić uz vizualne intervencije Nikole Vincelja – Jinksa koji također kreira postere i omote za samizdat cd-e. Nastupa u Amsterdamskim klubovima i prostorima “OCCII”, “Villa Omval”, “The Dijk Theater”, “Gallery W 139”, “The Vrij media cafe”, “Entrepotdok”, “Zaal 100”, a 1993. nastupa u Berlinu u Tahelesu.

Dragan Pajić-Pajo
umro je 23.02.2014. i ostavio za sobom ogromnu ostavštinu prvog impro
glazbenika i glazbenog experimentatora na ovim prostorima, a glazbenici okupljeni
prvo pod imenom Cul-de-Sac, pa kasnije pod imenom Orkestar za ubrzanu
evoluciju žele nastaviti tradiciju impro i experimentalne glazbe u Hrvatskoj u
spomen na Paju, ali i kako bi starim fanovima i novim generacijama približili
mogućnosti i atmosferu ovakve vrste muziciranja te time pomogli u nastajanju
novih sličnih glazbenih projekata, proširenju impro scene u Hrvatskoj i regiji
i čuvanju uspomene na Paju.

 

Oznake