Ovogodišnji INCASO je obilježen temom
«Brendiranje i PARadiranje»
, traje tri dana i uključuje predavanja i
edukativno–kreativne radionice na temu brendiranja, maškarani izlazak i sudjelovanje
u karnevalskoj povorci. INCASO će se odvijati od 13. do 15. veljače 2015., a jedna od tema prvog dana je i «Bibliobus – stari brend, novi trend».

Naime, sudionici će prvi dan imati priliku
sudjelovati u predavanjima ljudi koji su brendirali riječki duh i trend te
zajednički doći do odgovora na pitanja: Kako je nastao brend Riječkog Karnevala
i što se krije iza njega? Kako je riječka umjetnica brendirala riječki „Šta
da?“? Kako od trenda koji dolazi iz doba Jugoslavije (Bibliobus) napraviti novi
brend? Odgovore na pitanja pružit će nam Dominik
Damiš
(voditelj marketinga TZ Rijeka), Amna
Šehović
(Šta da?) i Kristijan Benić
(Gradska knjižnica Rijeka).

Drugi dan INCASO-a će biti posvećen kreativnim radionicama na temu brendiranja
tijekom kojih će polaznici steći osnovna znanja, analizirati primjere
gostujućih predavača s prvog dana programa i raditi na unaprjeđenju brendova.
Radionice će voditi kreativni dvojac iz agencije IDEOTEKA i predavači Visoke
poslovne škole PAR
.

INCASO je
prilika za doživljavanje kulture karakteristične za riječko područje i okolicu,
a organizacijski odbor će se pobrinuti da svi koji se pridruže programu to i
dožive – subotnjim izlaskom i nedjeljnom
povorkom.

Sve zainteresirane pozivamo da potraže više
informacija i prijave se ovdje ili na e-mail sz@par.hr.