
Generation 0101 je strateško partnerstvo između sedam europskih organizacija – Centar tehničke kulture Rijeka (Hrvatska), Centro Studi Città di Foligno (Italija), Langas į ateitį (Litva), Cyprus Community Media Center (Cipar), Telecentar (Hrvatska), Latvijas informacijas un komunikacijas tehnologijas asociacija (Latvija), Sveučilište Izmir (Turska) – s ciljem korištenja informacijsko-komunikacijskih tehnologija u rješavanju gorućeg društvenog problema – nezaposlenosti mladih. Projekt koji će trajati dvije godine sufinancira Europska komisija kroz program Erasmus+ iznosom od 275.295,00 €.
Na prvom sastanku, koji je održan 19. i 20. studenog 2014. u turskom gradu Izmiru, partneri su se pripremali za provedbu istraživanja o utjecaju Digitalne Agende u Cipru, Hrvatskoj, Italiji, Latviji, Litvi i Turskoj, s posebnim naglaskom na nezaposlenost mladih. Istraživanje će obuhvatiti mlade osobe, donositelje odluka i poslodavce u svim zemljama iz kojih dolaze partneri, a provodit će se putem anketa i fokus grupa. Na temelju rezultata istraživanja, koji se očekuju do svibnja 2015. godine, partneri će izraditi smjernice za donositelje odluka u ICT području na nacionalnoj i europskoj razini.
7 edukacijskih modula:
• e-novinarstvo
• razvoj mobilne aplikacije
• web design
• community radio
• online suradnja
• easy coding
• video
U Europskoj uniji se u idućih nekoliko godina očekuje manjak 900.000 stručnjaka u sektoru digitalnih tehnologija. S druge strane imamo sve veću nezaposlenost mladih, ali i potrebu za priznavanjem i razvojem ICT vještina među mladim ljudima. Partneri, organizacije koje su godinama aktivne u području ICT-a, su prepoznali sedam područja koja su tražena na tržištu rada i mogu povećati zapošljivost mladih osoba.
Svaki će partner razviti jedan edukacijski modul (edukacijske materijale za trenere i polaznike) i potom besplatno educirati mlade osobe kroz jedan od sedam modula. Partneri će do kraja projekta besplatno educirati 245 mladih Europljana i Europljanki.
Osim navedenog, partneri će se za trajanja projekta pridružiti europskim kampanjama za podizanje javne svijesti o potencijalu zapošljavanja u digitalnoj industriji kao što su Get Online Week i eSkills for Jobs koje će biti namijenjene svim skupinama građana.
Podijeli na društvenim mrežama