Grafički dizajn

19.02.2019.

Izložba "Gledanje muzike" dizajnerskog studija Radnja na Impulse festivalu 2019.

Izložba “Gledanje muzike”, koja će se u sklopu Impulse festivala otvoriti 10. travnja u 19 sati u Galeriji SKC po prvi će put cjelovito predstaviti radove u području grafičkog dizajna, usko vezane za koncertni program Distune Promotiona – nezavisne riječke booking i promo organizacije. Autori radova su dizajneri Antonio Karača i Petra Vrdoljak koji zajedno djeluju kao studio Radnja.

Izložba “Gledanje muzike”, koja će se u sklopu Impulse festivala otvoriti 10. travnja u 19 sati u Galeriji SKC po prvi će put cjelovito predstaviti radove u području grafičkog dizajna, usko vezane za koncertni program Distune Promotiona – nezavisne riječke booking i promo organizacije. Autori radova su dizajneri Antonio Karača i Petra Vrdoljak koji zajedno djeluju kao studio Radnja. Foto: press materijal
Foto: press, Impulse festival

Osnovna krilatica Radnje je “Design solutions for growing business”, što ukratko opisuje svrhu njihova rada – korištenje dizajna za poboljšanje poslovanja i uspostavljanje prepoznatljivosti na ciljanom tržištu, u ovom slučaju glazbene industrije.

Gledanje muzike termin je koji su osmislili kako bi sa što manje riječi opisali nit vodilju, prisutnu iza svakog plakata za pojedini event: “U dizajnu koncertnih plakata važno nam je predstaviti bend i muziku na primjeren način te vizualno prenijeti atmosferu benda, kako bi pozvali publiku da prisustvuje koncertu - pogleda i posluša muziku.” Aktivna suradnja s Distuneom na popularizaciji koncerata kao oblika zabave iziskivala je vizualni odmak od standardnog koncertnog plakata s fotografijom i tekstom, zbog čega su u radu odabrali formu znaka kao osnovni vizualni element. 

“Budući da se inače bavimo dizajnom vizualnih identiteta, znaka i logotipa, tu smo metodologiju prenijeli i na koncertne plakate kako bi s minimalnom količinom vizualnog sadržaja postigli maksimalni dojam i pritom stvorili vizualni sustav primjenjiv za različite kanale promocije. Svaki vizual postaje samostalni entitet koji živi prije, za vrijeme, ali i nakon eventa te podsjeća na na dobru muziku, opuštenu atmosferu, ugodno druženje i zabavu.”

Izložba prikazuje vizualne identitete proteklih glazbenih događaja kroz koncertne plakate, ali pruža uvid i u nove smjerove popularizacije glazbe kroz suradnju Distunea i Radnje.

Izložba “Gledanje muzike” moći će se pogledati od 10. do 13. travnja u Galeriji SKC.

Ulaz je slobodan svim posjetiteljima.

Šesto izdanje klupskog riječkog Impulse festivala traje od 4. 4. do 13. 4. 2019., i kao u dosadašnjih pet izdanja, glazba će biti posvuda. Impulse organiziraju Distune Promotion i Studentski kulturni centar Sveučilišta u Rijeci. Festival sufinanciraju Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Grad Rijeka - Odjel za kulturu, Sveučilište u Rijeci, Zaklada Kultura nova i HDS-ZAMP.

Pratite Impulse festival na Facebooku i Instagramu – uskoro najavljujuju nove goste!

Više na: www.radnja.hr 

Facebook: @DizajnJeRadnja