FOTOGALERIJA

01.03.2019.

RInovatoRI ponovo na terenu: 4Look koncept kao primjer malog poduzetništva

Kako bi dobili neposredan uvid u poduzetničku praksu, polaznici programa RInovatoRI posljednji su dan veljače iskoristili za obilazak i upoznavanje s djelatnostima 4Look koncepta u središtu Rijeke. Damir Matešković, vlasnik i direktor tvrtke, proveo je RInovatore kroz prostor Gentlemen's shopa te ih upoznao sa svim uslugama koje se pružaju kupcima, ističući specifičnosti u pristupu i tretmanu koji su sastavni dio ponude.

Kako bi dobili neposredan uvid u poduzetničku praksu, polaznici programa RInovatoRI posljednji su dan veljače iskoristili za obilazak i upoznavanje s djelatnostima 4Look koncepta u središtu Rijeke. Damir Matešković, vlasnik i direktor tvrtke, proveo je RInovatore kroz prostor Gentlemen's shopa te ih upoznao sa svim uslugama koje se pružaju kupcima, ističući specifičnosti u pristupu i tretmanu koji su sastavni dio ponude.

Mnogo važnija od vidljivog dijela RInovatorima je bila pozadinska priča koju je poduzetnik nesebično podijelio: kako mali poduzetnički sustav funkcionira, zašto su usluge baš tako osmišljene, kako se došlo do ideje i koja se sve to vrijednost u konačnici isporučuje kupcu. Nakon 'muškog' dijela, RInovatori su obišli i frizersko-kozmetički salon te edukacijski centar, u kojem se poduzetnička priča prilagođava potpuno drugoj publici i potrebama. Pitanja RInovatora nije nedostajalo: ambicija i znatiželja najmlađih 'poduzetnika' učinili su terenski dio programa još zanimljivijim, dokazujući još jednom da su djeca pokretači pozitivnih promjena i krojači budućnosti.

Kako bi dobili neposredan uvid u poduzetničku praksu, polaznici programa RInovatoRI posljednji su dan veljače iskoristili za obilazak i upoznavanje s djelatnostima 4Look koncepta u središtu Rijeke. Damir Matešković, vlasnik i direktor tvrtke, proveo je RInovatore kroz prostor Gentlemen's shopa te ih upoznao sa svim uslugama koje se pružaju kupcima, ističući specifičnosti u pristupu i tretmanu koji su sastavni dio ponude. Kako je i planirano, polaznici su na samom kraju dobili i praktični zadatak, koji će razraditi i rješavati u idućim tjednima na svojim redovnim radionicama u Domu mladih. Naime, 4Look pitao je RInovatore za savjet na koji način da pristupe rezervacijama termina u slučaju da se klijent ne pojavi i ne otkaže. Sustav naručivanja na taj način generira 'prazni hod' koji u konačnici rezultira gubitkom vremena kao najvažnijeg resursa, manjom količinom pruženih usluga i manjim prihodima, što u svjetlu uslužne djelatnosti predstavlja jedan od najvećih problema. RInovatori su na licu mjesta već pružili niz ideja kako tome stati na kraj, a svoja će finalna rješenja sa zadovoljstvom podijeliti na još jednom susretu s uspješnim riječkim poduzetnikom.

Ovo je ujedno bio drugi izravni susret Rinovatora sa stvarnim poslovnim iskustvima, na kojem su imali priliku upoznati se s funkcioniranjem malog poduzetničkog subjekta, ali i dobiti vrijedne savjete domaćina, kao što je - sve što radite, radite sa srcem! Podsjećamo, Rinovatori su krajem prošle godine bili stručni gosti nogometnog kluba Rijeka, gdje su naučili puno o radu velikog sustava.

Program RInovatoRI pokrenuo je Odjel gradske uprave za poduzetništvo Grada Rijeke, a provodi se u suradnji s ustanovom Dom mladih Rijeka.