VIDEO: Brendiranje kulture

04.03.2019.

Nizozemski marketinški stručnjak Erik Kessels - čovjek koji slabosti pretvara u prednosti

Autor: Sanja Kapidžić

Zadnji dan međunarodne konferencije „Brendiranje kulture“ ugostio je poznatog nizozemskog marketinškog stručnjaka Erika Kesselsa, kreativnog direktora agencije KesselsKramer, koja je radila na brendiranju brojnih muzeja i kulturnih događanja, gradova i pokrajina, među kojima se izdvajaju brendiranje Leeuwarden-Fryslân - Europske prijestolnice kulture 2018. godine i kampanja "I amsterdam".

Kessels je po prvi puta gostovao u Hrvatskoj, a tijekom svog predavanja u Art-kinu prezentirao je brojne primjere dobrog brendiranja, na kojima je pokazao vještinu da upravo slabosti onoga na čemu radi pretvori u prednosti.

Nakon predavanja uslijedila je panel rasprava u kojoj su uz Kesselsa sudjelovali Kai Amberla (Finland Festivals), Gorana Barišić Bačelić (Tvrđava kulture Šibenik) i dr. sc. Iva Hraste Sočo (Ministarstvo kulture Republike Hrvatske).

Više u prilogu.