Rijeka 2020 - EPK

01.03.2019.

Kulturni turizam i brendiranje destinacije teme koje su obilježile drugi dan međunarodne konferencije u Rijeci

Program drugog dana međunarodne konferencije “Brendiranje kulture” koju organizira Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture u partnerstvu sa Sveučilištem u Rijeci održao se na Filozofskom fakultetu, a obilježile su ga teme kulturnog turizma i brendiranja destinacije. Program zadnjeg dana konferencije Brendiranje kulture, 2. ožujka, odvijat će se u Art-kinu.

Program drugog dana međunarodne konferencije “Brendiranje kulture” koju organizira Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture u partnerstvu sa Sveučilištem u Rijeci održao se na Filozofskom fakultetu, a obilježile su ga teme kulturnog turizma i brendiranja destinacije. Program zadnjeg dana konferencije Brendiranje kulture, 2. ožujka, odvijat će se u Art-kinu. Foto: Rijeka 2020 - EPK
Foto: Rijeka 2020 - EPK

Drugi dan konferencije počeo je uvodnim predavanjem o kulturnom turizmu Daniele Angeline Jelinčić sa Instituta za razvoj i međunarodne odnose nakon kojega se održala panel rasprava na temu izazova i trendova u kulturnom turizmu na kojoj su sudjelovali Monika Udovičić iz Ministarstva turizma RH, Irena Peršić Živadinov iz Turističke zajednice Kvarnera, Daniela Angelina Jelinčić sa Instituta za razvoj i međunarodne odnose, Ana Šilović osnivačica proIDEA-e i Dragana Lucija Ratković Aydemir iz MUZE-a.

Daniela Angelina Jelinčić je istaknula kako je kulturni turizam najvažniji oblik turizma jer je kultura stil života, a kulturni turizam doprinosi gospodarstvu, urbanom uređenju i brendiranju teritorija.

Kao i prvoga dana, polaznici su danas mogli sudjelovati na dvije radionice; In Brand we trust i radionice pod nazivom Quick and dirty Design Thinking workshop.

Kai Amberla, direktor organizacije Finland Festivals, održao je predavanje o uspješnim i neuspješnim primjerima brendiranja kulture te uzletu kulturnog turizma u Finskoj, bračni par svjetskih putnika Bart i Sanne Van Poll koji stoje iza uspješnog turističkog projekta Spotted by Locals, govorili su o Storytellingu kao ključu uspješnog brendiranja, a Dragana Lucija Ratković Aydemir iz MUZE-a predstavila je dobre primjere brendiranja destinacija navodeći projekt pokretanja Ivanine kuće bajki i Muzeja Ivana Meštrovića.