Turbo ZFK (radni naziv).PNG

Turbo ZFK (radni naziv).PNG

Eto ... cak i ovo je itekako moguce
Slijedi kruzni tok Skoljic oko cijelog tamosnjeg parkiralista ili bar pola... nisam jos siguran, kada ovo lijevo skretanje iz Zrtava fasizma i komunizma na putu za Pumpu, Rotor ujedinjenja, Vodovodnu, ili tunel Podgrad postaje vrlo aktualna ... dakle prava stvar, i gotovo neophodna.
Ima ovdje mjesta i za zapadni pjesacki prelaz naravno kao i za dodatne sitne atraktivne preinake ovog za sada bezimenog rotora ako bi se u desnoj traci prema ROTORU Guvera organiziralo parkiraliste Suda koje ovaj nema, ali bi volio imat.
Tako se moze uzeti i desni trak prilaza sa Školjica za parkinge, pogotovo nakon probijanja tunela Školjić - Brajda ... vidi tag
Ovo je dakle dobra vjest svima onima koji su potaknuli raspravu o mogucnosti postavljanja i ovoga rotora na cemu im vjecna hvala i slava (y)
https://www.facebook.com/groups/REFaj/permalink/2041954915817923/?hc_location=ufi
Za naprednije :
Razdvojni otok ispred zgrade zatvora je mogao biti pomaknut ili produzen prema sredisnjem otoku za nesto manje od pola u mrtvi prostor izmedu pomocnih linija ako se lijevo skretanje za Fiumaru i Gornja vrata predvidi samo iz lijeve trake Ivana Grohovca , ali je ostavljena mogucnost da i naj duza vozila jednostavno skrenu lijevo za Fiumaru, ili istovremeno za Fiumaru lijevim odnosno Gornja vrata desnim trakom ovog prvog rijeckog turbo rotora :)
Ovaj produzetak bi ipak trebalo oznaciti na kolniku radi preglednijeg mimoilazenja koje ovaj prakticki trokraki rotor rotor ako zanemarimo Kalvariju, ili cak dvokraki ako zanemarimo slabi priliv sa gornjih vrata grada omogucava i bez tog "popravka"
Dvotracni samo izlaz prema Fiumari se naravno ne racuna ...
Ovo je dakle jedina slatka briga oko ovog rotora koja se moze rjesavat i naknadno nakon experimentalnog otvaranja

VAZNO !!! I nemojte zaboraviti upaliti žmigavac prije rotora i drzati cjelo vrijeme do izlaska u skladu sa ovim Božjim zapovjedima :

Lijevi : Ostajem u rotoru
Desni: Izlazim odmah van

Ovo ce trebati ostalim vozacima ali i pjesacima koji solidarno pustaju vozila sa upaljenim desnim zmigavcima na izlasku iz rotora .