Osjecka ispravak.PNG

Osjecka ispravak.PNG

Ovo dakle ne kosta nista osim malo truda i vremena ...

Smjerovi iz Grada i sa Rijecke avenije tzv zaobilaznice naizmjenicno ulaze u jedan trak Osjecke za gore.
Odozgo pak dolaze dva traka. Lijevi za Grad, a desni za zaobilaznicu oba smjera kojemu se pri dnu nadodaje odvojak Istoka ... sto ce omoguciti duplo veci kiapacitet akumulacije vozila ispred semafora , kvalitetnije sortiranje za vecu protocnost ovog raskrizja, sto ce u konacnosti potpuno eliminirati zagusenje gornjeg rotora a samim time i cijelog donjeg smjera skurinja iznad ovog raskrizja

Za inace vecu propusnost ovoga raskrizja, potrebno je otvoriti oba desna skretanja i pravac Osjecke da imaju mogucnost prolaza u svim semaforskim uvjetima ... uz postivanje pjesaka

Za konacno rjesenje ovoga konacno raskrUzja nakon otvaranja nadam se moje trase D 403 u koje bi se mogao ubaciti i cetvrti "gornji" trak, vidi donji tag, ali do trada. drzimo se dva donja traka .... hvala