premisljanja Mlaka - Zabica - Delta .jpg

premisljanja Mlaka  - Zabica - Delta .jpg

Ovo je dodano komentarima tuzibabe "Kocke rotora V" koja nije tagirana, pa je zato na srecu il nesrecu, osudjena , nedohvativa...
Zato cu prenijeti malo njenog sadrzaja ovamo da znamo u cemu je stvar
DT prije 3 dana
I mi se onda pitamo zasto se forsiraju semaforska raskrizja po Rijeci - tamo nema kocki koje se stalno raspadaju! :D
Zdravax prije 3 dana
ha,ha ...;) ...Dobro je DT ... samo neko ce te sigurno doslovno shvatit i reci : Znao sam ja da rotori nevaljaju ... I pak ...Rotorizacija Rijeke se pomalo probija kao ideja i buducnost ovog grada. Evo ti primjera bivseg bulevara Marksa i Engelsa.. jucer su se u novom listu na` dvije stranice raspisali o probijanju nove ceeste od Kruznog toka zap. zabice, 800 m tunela ispod ranzirnog kolodvora, zakljucno do rotora Mlaka.
Ti Kruzni tok i Rotor Zabica i Mlaka su dakle Kljuc svih ostalh mogucih rotora Pravca Istok - Zapad :..Plumbum (Vezica), Delta, spomenuti Zabica, (zelj. stanica) i Mlaka, Novi List (D 403), Turnic (ZTC), Krnjevo (Zamet), J. Vlahovica (M Baraca), Bujska (Pulska, 3 maj), Pionirska (Zamet), Pulska (Stadion) ne bude li tako, sve ce biti besmisleno.
Ovime sam htio reci kako se rotori i semafori jednostavno ne podnose, i da nemogu zajedno egzistrat na istome pravcu, pa se medjusobno potiru i proganjaju..
Pobjedu su do sada odnosili u neravnopravnoj borbi iskljucivo semafori, Tu i tamo su se neki rotori probili zahvaljujuci vlastitoj savrsenosti, da rjese prometne probleme u bezizlaznoj situaciji.
Rijeka ima priliku urediti svoju arteriju od plumbuma (rotor) do stadiona (rotor) BEZ IJEDNOG (mrskog) SEMAFORA
Zdravax prije 3 dana
Brine me samo buduca preregulacija jednosmjernih Rive i I. Zajca u dvosmjerne..Nisam vidio planove, ali mislim da ce TO CE BITI GRESKA....ukidanje jednosmjernih ulica u centru grada, umjesto sirenje tog sustava cak do Mlake, jer do Plumbuma vec postoji. Tek sitne korekcije
Nije jednostavno, ali je izazovno ... Urbanisti Rijeke, imate priliku da se proslavite budete li izbjegavali kompromise.
L.P.
Zdravax prije 3 dana
Bolje kontinuirani promet po brzoj i sirokoj jednosmjernoj cesti bez semafora uz zanemarivi povratak bez zaustavljanja, nego ova danasnja situacija od Zabice preko Brajde, do Mlake. Sto znaci da bi ova nova prometnica od Mlake do zabice u smjeru istoka, trebala bit jednosmjerna, sa zaustavnim trakom i izlazima za pjesake a preko kruznog toka trga zabice, omogucit jednostavan povratak na podrucje brajde i zelj. stanice, bolnice.
Tako bi ova danasnja Kresimirova cetverotracna sa nezgodnim podvoznjakom, od Zabice do Mlake postala jednosmjerna u pravcu zapada.
Oko zeljeznicke stanice , znaci od Mlake do Zabice bi tako dobili jedan nevidjeni kruzni tok.
Mozda malo kompromisa... mrvicu. Mogo bi se ipak ostaviti za autobuse i sve one kojima trebaju lijeva skretanja, jedan juzni trak, ali bez semafora...
Tako bi se na podrucje zelj. stanice dolazilo sa svih strana, ali u nivou perona, samo sa istoka i sjevera a samo autobosima (mozda ) i sa zapada
Uf ...sve je to zbog onog petog djela kocki rotora ...ali ... mozda je ipak vrijedno jednog novog misljenja i satelitskog snimka... sta kazete ? Neeeee? Dosta vam je ? ok :)
Ipak... dobra je to tema....Izazovna
Zdravax prije 3 dana
Ovo je bio samo pokusaj, i trenutna inspiracija ... ima nedostataka vezanih za trase autobusa. Volio bi vidjet aktualni plan...
Trafficon prije 2 dana
Ono što Rijeku karakterizira, a to vrijedi i za sve ostale HR gradove, je neodgovarajuće planiranje razvoja grada, pri čemu je prometna infrastruktura jedan od najvažnijih elemenata.
Građani Rijeke su žrtve dosadašnje loše prometne politike u gradu. Umjesto da se išlo korak ispred, išlo se korak u nazad. Da su se u prošlim vremenima osigurali i zaštitili prometni koridori, koji su trebali uzeti u obzir prostorno širenje grada, sada ne bi čarobirali sa serpentinskim riješenjima obilazaka i kruženja po gradu.
S obzirom na tlocrtni razmještaj Rijeke bilo bi normalno da je u smjeru istok-zapad planirano najmanje tri glavna prometna koridora, bez obilaznice preko Grobničkog polja. Rijeka danas ima samo jedan takav koridor na kojem je B7. Nedostatak druga dva će imati značajan utjecaj na budući razvoj Rijeke.
O problemima razmještaja; stambenih, industrijskih, trgovačkih, poslovnih, sportskih, turističkih i dr. zona nema smisla trošiti riječi. Isto tako je nepotrebno trošiti riječi na određene monopoliste koji su svuda po HR davali prednost semaforima umjesto da su se radili rotori i kružni tokovi, kao što se radi u Istri i susjednoj Sloveniji.
Rijeka nema niti centar kontrole prometa jer onaj što drži RP nema veze sa značenjem riječi CKP. Par kamerica na nekoliko križanja i parkirališta je sve što taj jadni centar nudi.
Ono što je postignuto u harmonizaciji semafora je premalo u odnosu na mnogobrojne usluge koje se danas mogu ponuditi vozačima.
Jednom riječju, sve više i više zaostajemo u dijelu prometnog managementa za svijetom!
Zašto je to tako, najviše su krivi sami građani koji bi trebali vršiti pritisak kroz različite načine djelovanja. No, za to je potrebno znanje i veća prometna kultura..........
Rijecanin prije 2 dana
Ja sam kemičar.
Dečki držite se teme :))
Zdravax prije 2 dana
Daj nam onda sastav onog pjeska! ima li sta cementa tamo? Ja bi reko u tragovima. A onda bi pitao koliko grad placa po izlazku neke ekipe za popravak, a onda .... ok drzimo se teme :) ... cekamo rezultate analize betona i usput rjesavamo nerjesive probleme trafika ovog Grada.
Riverman ... svidja ti se tuzibaba a ? Smije ti se brk vidim. E da je vise Traffikona i Rijecana u ovome gradu, ne bi mu Zdravax trebo ... :)
Zdravax prije 2 dana
... nema veze sto nije odaslano o_O (nemam pojma sta je ovo)
Zdravax prije 2 dana
Posebni pozdrav i postovanje svim kolegama i kolegicama na ovom portalu koji su se javno zalozili za ROTORE, i KRUZNE TOKOVE, u ovome gradu .
Zdravax prije 1 dan
Inace , sto se tice ovih iskopa i podvoznjaka od 800 m ispod ranzirnog kolodvora ... upozorio bih Novi List i sve ostale skeptike ovog grada koji na ovo gledaju kao na neka futuristicka naklapanja...bolje nego arheoloska iskapanja.
Krece Zagrebacka obala. Istovremeno krece i D403 ispod Podmurvica. Trebat ce dakle puno materijala, a tunel je prekratak. Dobro , ajmo onda kopat i onoga od Mlake (kruzne ) pa skroz do potoka. Pa brajdica je nasuta od Orehovice,tunela ispod Pecina. Trsata ... ako se nevaram. Zg obala je ipak veca.
Hoce li i ovaj podvoznjak od 800 m i ona dva tunela ispod Podmurvica i Toretta biti dovoljno? Jos nesto materijala mozemo iskopat izmedju one dvije cetverotracne (trotracne) jednosmjerne izmedju mlake i trga Zabice. :) Svidja mi se stvarno ta ideja. Muci me "jedino" Sumnjivi Rotor ispred zelj. stanice, onaj juzni trak podvoznjaka u nivou kolosjeka za autobuse i ostale sa zapada i sjevera...pa mogli bi onda i njega ukopat, ili odustat od ovih jednosmjernih rjesenja. Prikloniti se semaforima, dvosmjernoj Rivi i ovoj isto tako dvosmjernoj juznijoj spojnoj cesti. Bice barem laksi prikljucak na rotor Mlaka
Zdravax prije 21h
Ne ide odustajem od ovih ideja.
Nadam se da ce onaj tunel od mlake do potoka preuzeti vecinu ovih lijevih skretanja. Nece sve, ali ce se njegovim otvaranjem i dodavanjem ove juznije spojne ceste sigurno smanjit opterecenje.
Tako i nastavak preko dvosmjerne rive, postaje logicna i prihvatljiva varijanta, za rasterecenje prometa kroz strogog centra grada, gdje svakako treba osigurat barem jos jednu traku smjera istok - zapad
23. 01. 2014
... koja se moze dobiti kopanjem tunela Skoljic - Potok (osjecka) ispod Belvedera za zatrpavanje Mrtvog Kanala. Dakle jedna jedina traka tunela ljudi. Pa to stvarno nije problem. I Europa ce pomoci, samo je treba pitati.
U tu svrhu sam htio cak produzit podvoznjak do Bana Jelacica, ali sam odusto jer bi tako stradalo mozda pola grada. Dovoljno je staviti drugu traku istocnog smjera u podvoznjak... a moguce je i dodavanje trece trake od Jadranskog trga do Manzobijeve zasto ipak u buducnosti nece biti potrebe .
Zato treba jedna dvotracna dvosmjerna nadvoznjakom preko zelj. stanice kao na Brajdici za spoj sa Mlakom i D403, te druga dvosmjerna cetverotracna postojeca do Mlake koje ce ipak olaksati postavljanje rotora tamo i na Zelj. stanici.. naravno... Te onaj treci koridor o kojem je lijepo pricao TRAFIKON, tunelom ispod Belvedera barem jednim trakom u smjeru zapada...
Za rjesenje uskog grla podvoznjaka prilikom prolaska vlakova te zbog semafora Brajde vidi tag Zabica, a nedostatak trece trake Adamiceve se rjesava djelomicno dvosmjernom obalnom rivom preko nadvoznjaka Zelj. stanice na zapad, te potpuno iskapanjem jednog istocnog traka tunela Skoljic - Potok (osjecka)... pa mozda i Mlaka

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Buduca-shema-prometa-u-centru-Rijeke-Riva-dvosmjerna-Adamiceva-ulica-samo-za-javni-prijevoz#comment_483354