Riva.Boduli- Mrtvi Kanal .jpg

Riva.Boduli- Mrtvi Kanal .jpg

Ceka se odgovor na tuzibabu "Most".
Stigao je ocekivani odgovor od Lucke uprave. Grad se nije ocitovao. Razumijem i zasto, iako je mogao nesto rec samo da je htio.
Ocekivani odgovor se sastoji od navedene cinjenice da je siva zona od Lucke kapetanije do mosta Porto Baros Carinska zona , i kao takva nedodiriva, sto opet neznaci neukidiva.
Mislim da iz ove slike neupitno proizlazi velika i logicna potreba otvaranju i ovog atraktivnog luckog podrucja gradjanima .... ili barem mosta P Baroša ... pa barem tih pedesetak metara kako bi se omogučila logična cirkulacija u oba smjera oko cijelog ovog kvarta prema ovim skicama

Povremeno (vrlo rijetko) pristajanje brodova na bas ovu obalu se moze jednostavno drugacije organizirat.
Mjesta nazalost ima, ali je veliko pitanje ima li u ovom gradu uopce neka zainteresirana stran(k)a koja bi se zalozila i za ovo pitanje, jer pojedinac, koliko god bio dobronamjerani i siguran, tesko da moze pokrenuti ista.

Pazite ovo:
Carinska zona se odavde moze maknuti u roku od dva dana, ako Luka procjeni da ta zona vise nema smisla. Za jos tjedan dana moze se izvrsiti premjestanje ograda kako bi se ova obala i dalje mogla izolirat... po potrebi... i za najvise mjesec dana, ovaj vrlo opterećeni, a u budućnosti još opterećeniji dio najuzeg centra grada, ja bi rekao "jezgra", postaje, uz dodatnu preregulaciju prometa po ovim slicicama, skladna prohodna i logicna cjelina ... sa obje strane Mrtvog kanala
Ovako cemo cekati nekog investitora,develope
ra il koncesionara ... ko zna do kad...mnogi medju nama ce i pomrijeti do tad... potpuno nepotrebna stvar.
OTVORITE OVAJ DIO GRADA ODMAH ... ZA NAS
Ceka se odgovor na tuzibabu: "Ukidanje carinske zone iza Lucke kapetanije"

1.2.2014

... I ZATRPAJTE CIJELI MRTVI KANAL ... materijalom ovog naknadno dodanog tunela ... 48 000 kubika, točno kolko treba http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/slike/rotori-u-planu/56345/
ako vam je podzemna garaza sa trgom ujedinjenja i cvjetnom livadom iznad garaže i prečistača otpadnih voda njegovog isusenog korita ipak nemoguca misija

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Zgrada-Transadrije-pocela-se-rusiti-po-vodecim-ljudima-Grada-Rijeke-Zupanije-i-Sveucilista#comment_533438
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Obilaznica-kroz-lucko-podrucje-spasava-lose-rjesenje-oko-trznice#comment-box

18.04.2016
pišu u novom listu da se u kontextu zahtjeva za vraćanjem dvosmjernog režima Rive Boduli otvara izlaz parkinga na istočnoj obali Mrtvog kanala ... vjerojatno preko pruge lalo sam davno predlaga, do moga budućeg rotora na raskrižju Cindrićeve i D 404 ... Bravo ... Ajde neka ... ali se ne otvara most P. Baroš, ne mjenja se smjer iza kazališta, i ne predviđa se Rotor između Carine i L. Kapetanije ... ovog desetljeća. Nije mi samo jasno kako će taj zahvat smanjiti opterećenost ovog cijelog kvarta MO Luka koji se očito propustio poslužiti ovim mojim prijedlozima, pa ga Grad i dalje zajebava ... neka

U slucaju najlogicnijeg isusivanja Mrtvog kanala zbog potrebe gradnje savrseno pristupacne podzemne garaze za 900 vozila u samom centru grada i precistaca otpadnih voda od kazalisnog mosta do P.Barosa, ova savrsena regulacija prometa se ne mjenja nego dodatno iskoristava.
Vidi tag " jezgra "