Simple mind.jpg

Simple mind.jpg

Ne kosta (n)ista

Prije ove nedavne preregulacije su bile dvije trake izlaza i jedna ulazna traka ne računajući parking Rive boduli kao zasebni trak . Onda su potrosili Tri miliona kn da bi ukinuli jedan izlaz i konacno izmedju LK i Carine otvorili drugi izlaz (Prolaz), ali samo do mosta, kao neki obilazak..pa se ne racuna.
U to je sigurno usla i cjena trotoara, i suma novih znakova, i nova pomicna i fiksna ograda, i ocrtavanje svega toga, ( sumanuto razbacivanje parama) da bi rezultat bio porazan : samo jedan jednotracni ulaz i izlaz oko jezgre ovoga grada ...cak i auti za feribot na lukobranu zbog kojih se vršila ova preregulacija na novo parkiraliste izmedju L.K. i Carine dolaze iz kontra smjera, sa zapada, preko rive Boduli, ko i do sada, ... a trebalo je SAMO otvorit ovaj prolaz preko pruge do Cindrićeve i ovaj most, i okrenut smjer ovoj iza kazalista i ribarnice M prema dvosmjernoj Rivi Boduli ... fascinantno ... a nema ni rotora na ovoj strani kod L.K i carine, nego samo na onoj gdje vise nikada nece trebat ali nek stoji ... ne smeta, ionako je samo nacrtan
neprocjenjivo
( ubacena dopuna 11. 04 201? ) ... I cemu danas sve to kad vam je Jadrolinija ukinula duzobalnu prugu ... da nije zalosno bilo bi smjesno . Posao je vodila Luka, a grad joj je pomogao ... tako nekako )

Dodatnim izlaskom preko istocne strane Mrtvog kanala ne gubimo nista jer se dodatnim smjerom, osim osnovnog izlaska uzduž tračnica na Istocne izlaze i djelove grada odnosno budućeg rotora Delta (Cindrićeva, D404), preko zeljeznickog mosta, kod kazalista, ponovno LIJEVO mozemo vratiti na Placu, ili DESNO preko Ivana Zajca, produziti do Jelacic placa, zapadne i sjeverne djelove grada te Bulevard ... ko i do sada... do postavljanja Rotora Delta i preusmjeravanja izlaza gradskih autobusa iz centra na istok preko ovog mosta i rotora , kada traćnice postaju njihova exkluzivna žuta traka a desni rotor preuzima lijeva skretanja sa ovog Grobničkog parkirališta ...
Uz to još imamo i dvosmjernu Rivu boduli dakle dva ulaza i dva izlaza za kruženje oko ovog kvarta u oba dva smijera ...
Povremeni prolazak luckih vozila zeljeznim mostom P. Barosa sa istoka nije neki problem. Prednost imaju vozila sa zapada, u smjeru istoka.
Vozila za trajekt na terminalu dolaze sa mrtvog kanala po plavom smijeru na oznaceno parkiraliste, ali i na zeleni smjer ... po potrebi, eliminirajuci guzvu na Riva Boduli.
Sa dvije razmaknute kratke kopce za lijeva skretanja sa zapadne strane juznog mosta ... izmedju plavog i zelenog smjera, dobivamo (pored ponovno dvosmjerne Rive Boduli) , jos dva zasebno - povezanazana KRUZNA TOKA ... oko mrtvog kanala, te skladista ribarnice i carine ... ovo su samo neka osnovna temeljna orijentaciona razmisljanja vezana za problematiku ovog lokaliteta....:)
Lijepa hvala :)
E da kad smo več kod kazališta ... Ulica I. Zajca bi trebala biti dvosmjerna kako bi vozila sa D 404 i Delte , odnosno Buduče garaže Mrtvi kanal :) mogla direktno na "obalnu" Rivu skroz do Rotora Žabic 2 ... i dalje preko Ž. stanice čime bi se dobila jedna neophodna traka zapadnog smjera kroz najstroži centar ali, to če biti jedna druga sličica