Nova Delta.jpg

Nova Delta.jpg

Nema Titovog totema ni Titovog trga ... samo Trg, most, rotor i zicara ujedinjenja ... Drugovi ujedinitelji Fiume i Susaka mogu naravno ostat jer je to povjesna cinjenica
Nema Mrtvog kanala, samo podzemna garaža njegovog isusenog korita ...
... i nevidljivi precistac otpadnih voda dole ispod kazalista također u isušenom koritu Mrtvog kanala.
Nema prigradskog autobusnog terminala ... On se sada nalazi na objedinjenom autobusnom kolodvoru Zap. Zabica, prigradskog i medugradskog prometa
Nema mosta branitelja ... On se sada nalazi na Rjecini ispod HKDa, dakle ipak ima
Nema spomenika braniteljima iz domovinskog rata ... on se sada zove Spomenik oslobodenja
Nema otvorenog parkinga Delta za 450 parkirnih mjesta , nego podzemna garaza Mrtvi kanal sa otprilike 900 mjesta na dva nivoa
Umjesto parkinga, autobusnog terminala i Mrtvog kanala, sada imamo Trg ujedinjenja sa zelenim povrsinama na kojima je omogucena gradnja novog centra ujedinjenoga grada.
Parkinge sam dakle stavio pod zemlju, barkice iz Mrtvog kanala u kantun P. Barosa na mjesto dobro ocuvane europske industrijske baštine koja nakon obnove pod novim imenom Fiume seli ispod palače Jadran, na mjesto Nine , a prigradske autobuse na objedinjeni prigradski i medugradski autobusni terminal Zapadna Zabica ... zapadno od trga Žabice
Prostor Brajdice izmedu D404 i Cindriceve (vijadukta) je logican nastavak sadrzaja srednje Delte ovisno o prioritetima a ne Lucko skladiste drva koje naravno može ostat još neko vrijeme ali se brodovi jednostavno vezuju na obližnjem gatu - Roro obali kontejnerskog terminala jer je P Baroš postao gradska lučica , luka nautičkog turizma, te komercijalna marina iskljucivo na malom lukobranu ovog "Sušačkog" lučkog bazena


https://www.facebook.com/groups/REFaj/permalink/1786612294685521/?comment_id=1789478087732275&notif_t=group_comment_reply&notif_id=1503657428606883