Vi se nalazite: Moja Rijeka Tužibaba Ostalo Piramida opet

Piramida opet

Datum objave: 30.03.2012. 09:17

Svima nam je vec dobro poznat onaj zavoj, ili raskrce na Istocnom izlazu koji izlazi na Piramidu, a jos bolje njegovih 50-tak metara gdje asfalta nema, vec je kolnik betoniran. I takvo stanje je od kad je isti sagradjen.

Jedan je korisnik ovdje vec krajem prosle godine postavio tuzibabu za istu cestu, i dobio odgovor od Grada kako su za istu nadlezne Hrvatske ceste i kako Grad tu ne moze uciniti nista. Muko moja predji na drugoga.

A ja cu sada postaviti konkretna pitanja, a ocekujem i konkretne odgovore.

1. Kada ce se konacno promijeniti taj famozni Zakon o vlasnistvu nad prometnicama? Da li se na tome uopce radi?

2. Koliko se jos ljudi tamo mora razbiti/ozlijediti/p
oginuti da bi se nesto napravilo po tom pitanju?

3. Kazete da je ta cesta u nadleznosti HC, u redu, ali zar oni ne snose bas nikakvu odgovornost za ono sto se na njihovoj cesti, NJIHOVOM KRIVICOM dogadja?

4. Da sam ja izazvao prometnu nesrecu u kojoj se izrazbijalo stotine ljudi, bih li odgovarao? Zasto onda ne odgovaraju Hrvatske ceste?

5. Koliko ja znam, prometnice bi trebale biti asfaltirane, a ne betonirane. Na betonu nijedna guma ne drzi jer su napravljene za asfalt. Kako ta prometnica uopce ima uporabnu dozvolu?

6. Do kada nas jos mislite pravit majmunima dok se taj problem konacno ne rijesi? Govorimo o 30-tak godina nemara i nebrige, prije svega za ljudske zivote.

Ne zelim nikome zlo, ali mozda je steta sto se tamo nije jos razbio nitko od lokalnih mocnika. Jer tada bi, siguran sam, taj problem bio ekspresno rijesen. Sto znaci moze se, ali se nece...

Odgovori

Broj odgovora: 14

  1. urednik

    30.03.2012.

    Vidim da ova rubrika kod nekih korisnika portala podbacuje kad je rijec o razumijevanju principa rada odgovornih sluzbi. Jednostavno odbijam vjerovati kako je netko u 21. stoljecu uvjeren da sva odgovornost za anomalije u gradu, lezi iskljucivo na Gradskoj upravi, kao da zivimo na srednjevjekovnoj mikro cestici opasanoj zidinama. Korisnik je u neznanju sebi definirao odgovornu sluzbu, i neprihvatljivo mu je sve sto upucuje da je "krivac" netko drugi. Na zalost, cini mi se da ce tumacenje zakona na nacin "brigo moja predji na drugoga" na taj nacin biti percipirano sve dok korisnik ne natrci na onaj zakon s cijim ce rjesenjem biti u cijelosti zadovoljan. Sve ostalo koliko vidim, tumaci se tudjom nebrigom ili povrsnoscu.... sto u nekim slucajevima i jest tocna dijagnoza, samo je uspostavljena na krivoj adresi, sto u naletu ljutnje cini se postaje manje vazno, kao da je istresanje frustracije glavni razlog postojanja Tuzibabe, a ne pokusaj da se konkretno locira i anulira problem.

    Ne znam kako plasticnije objasniti da konkretno u ovoj prici nema odgovornosti na Gradu za nesto sto je pod ingerencijom Hrvatskih cesta, i da je Grad filter koji inzistira na odgovoru nadleznih sluzbi a ne subjekt koji ima moc pokrenuti sanaciju ceste. Tom bi se logikom i ja komotno mogao zapitati, (citiram) „Do kada ovakvim pristupom mislite pravit majmunima“ redakciju portala koja se trudi na svaki upit isposlovati sto konkretniji odgovor.

    Vas upit, kao i svi do sada naravno, poslan je na ocitovanje.

  2. AnArChY

    01.04.2012.

    ja bi samo napomenuo da svakodnevno prolazim tom ulicom. Nikad, u nijednom trenutku nisam "osjetio" da bi auto proklizao ili izgubio kontrolu u tom zavoju.
    Naravno, ako vozis brzo... na starim izlizanim ljetnim gumama....
    Po meni je veci problem to sto pojednici iz cisto lijeve trake nastavljaju smjer za Trsat, iako je samo srednja traka za Trsat - barem prema horizontalnoj signalizaciji.... Ali to je vise problem kulture vozaca...

  3. Paradox

    01.04.2012.

    Problem se najvise javlja kad je mokro. Ogranicenje je tamo 50. Sa tom brzinom po kisi moras proklizat bar malo.

    Slazem se da postoji i problem horizontalne signalizacije, koja bi se trebala prilagodit prometu. Lijeva traka bi trebala bit i za ravno i za desno (prema centru).

  4. Gost44

    02.04.2012.

    Sanacija je definitivno potrebna, pitam se od kada je postojeće asfalt takav kakav je, kad se zadnji put "presvukao" novim?

  5. Yamaha

    02.04.2012.

    Postovani uredniče,
    većinom se slažem da ljudi "lupetaju" sve i svašta na račun svega i svakoga.. Ali ja kao građanin Rijeke sam na izborima svoje povjerenje za VOĐENJE grada Rijeke od table u Kostreni pa do one na Kantridi dao ljudima koji sjede u gradskoj upravi. Iz ovoga gore proizlazi (a i iz činjenice da ih plaćamo upravo mi građani) da je njihov posao da riješavaju probleme građana (ono servis građana). Iz ovog primjera gore je očito da većina ljudi koji živi u ovom gradu ima problem sa tim dijelom ceste, ako se već i upozorava na to što video uradcima na internetu, što ovakvim post-ovima nije li logično da se netko iz gradske uprave izbori da se tu nešto i promjeni? Ili bi pak sad Paradox trebao kontaktirati Hrvatske ceste? Mislim da nam tada gradska uprava ne bi bila ni potrebna, kao predstavnik građana?
    Moguće da se promjenilo pravilo pa nam gradska uprava služi samo u svrhu manjih radova, i kao knjigovodstvo grada, ali nekako se nadam da nismo pal i na tako niske grane..

  6. urednik

    02.04.2012.

    Yamaha, nema nista spornoga u ovom upitu, shvacen je ozbljno i upucen u Gradsku Upravu. Samo sam se osvrnuo na opasku koju ne vidim po prvi put, a tice se razmisljanja kako je za sve nelogicnosti i nepravilnosti u gradu odgovorna Gradska Uprava. Spomenuo bih sad nelogicnost oko postavljanja i ukidanja lezeceg policajca ispres OS Gelsi. Ubrzo nakon postavljanja morao se ukloniti jer se po zakonu (ako dobro pamtim) takva prepreka smije postavljati samo na gradskoj, ali ne i na zupanijskoj cesti, sto ulica ispred OS Gelsi jest, a izvodjac je to previdio. Kako Grad nije taj koji odlucuje koja je prometnica gradska a koja zupanijska, mozemo mi davati povjerenje kome god mislimo da ce takav ili slican problem rjesiti, no odgovorni za to ne sjede u GU. Ovo je primjer koji mi je prvi pao na pamet jer je bas oko te teme bilo salvi uvreda i nepotrebnih zajedljivih inputa kako "netko u Gradu ne radi svoj posao".

  7. Paradox

    02.04.2012.

    Cinjenice su slijedece:

    Taj je beton tamo od kada je napravljen Istocni izlaz (nisam siguran, ali mislim da mijenjan nije jos nikad), dakle preko 30 godina.

    Masu ljudi se u tom razdoblju tamo i izrazbijalo. Ili svi oni ne znaju vozit?

    Radi se o malom dijelu kolnika kojeg ne vidim zasto bi bilo problem sanirati, niti bi to bilo nesto jako skupo.

    Grad Rijeka sasvim sigurno mora imati neke metode da natjera HC da to vec jednom sanira. HC je drzavna firma, a sad je i ministar prometa Rijecanin, bivsi zupan PGZ, iz iste stranke koja vodi grad. Dakle sto se ceka?

    Mislim da je nakon 30 godina vec malo dosta kojekakvih isprika.

  8. Gost44

    03.04.2012.

    Predlažem da lopticu malo spustimo...svi se slažemo da taj dio ceste je koma, da ga treba definitivni zamijeniti/sanirati što god, mislim da to nije sporno. Sporno je da kod nas svi probleme prebacuju na druge, to je najlakše, ali to ne rješava probleme građana, koji btw plaćaju cestarinu i očekuju ceste približno kao one u razvijenim zemljama zapadne europe (koje nikad nećemo takve imati) ne samo da smanje moguća oštećenja skupih vozila i bubrega, već i radi osjećaja sigurnosti. Zato predlažem da grad, županija ili tko god zatraži hitni sastanak sa HC i razgovoru pokušaju dogovoriti rješenje problema, što vjerujem da je moguće, bez obzira na sve moguće poteškoće u financijskom segmentu.

  9. gradska-uprava

    03.04.2012.

    Poštovani,

    smatramo da je urednik portala vrlo korektno i konkretno odgovorio na tužibabu. Ostali su također istaknuli glavni problem, a to je prevelika (i nedopuštena) brzina kojom vozila ulaze u to raskrižje, pa su pri mokrom kolniku proklizavanja moguća.
    Novi Zakon o cestama stupio je na snagu u srpnju 2011., a prema njemu će neke javne ceste u gradovima sa više od 30.000 stanovnika preći u nadležnost Grada. Međutim, provedbeni propisi još nisu doneseni, a odnose se na konkretan popis cesta o kojima je riječ, rokove preuzimanja te način financiranja održavanja tih cesta. Nadležno za donošenje tih propisa je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture. Prema tome, Grad Rijeka nažalost ne može utjecati na spomenute rokove, ali ako cesta D-8 o kojoj je riječ dođe u njegovu nadležnost, morati će se pobrinuti da se i dionica na Piramidi održava na način da bude sigurna za promet.

    S poštovanjem,
    Direktorica Rijeka prometa
    Spomenka Mičetić, dipl. oec.

  10. backgammonRi

    03.04.2012.

    A nema druge nego otići pisati tužibabu na mojeministarstvomoraprometaiinfrastruktu
    re.hr

  11. Paradox

    04.04.2012.

    Dakle cekat cemo jos 30 godina...

    Neprilagodjena brzina - naravno. Ma ljudi, ceste su nam super bajne i sjajne, ali ljudi, eto, ne znaju vozit.

  12. Gost44

    04.04.2012.

    Živi bili pa vidjeli!

  13. npavel

    06.05.2012.

    Ne poznam spomenutu cestu (mislim da se njome ide prema pizzeriji Paris?) ni zavoj ali oko Zg ima cca 100km betonskih cesta, od stare samoborske do poteza Sesvete-Dugo Selo-Vrbovec, postoji i uzbrdica i nizbrdica, ravnih djelova gdje se vozi i preko 150 kmh (ravnica prije Dugog Sela, pogotovo noću i stara samoborska koja nije ni dobra ni ravna) i osobno nikada nisam čuo da netko krivi beton za nesreću a bilo ih je poprilično. Loše gume, loše kočnice, brzina, oštećen kolnik, neiskusan vozač, nabrajati razloge proklizavanja se da do jutra ali pisati da je betonska podloga kriva kao prvi i osnovni razlog je ipak neozbiljno

  14. Zdravax

    24.07.2016.

    He he ... Nakon par godina, stvarno je gušt čitati komentare iz doba kada se na ovome portalu vodila kakva takva rasprava ... naravno uzaludna
    Što se Piramide tiče , triri traka vijadukta bi trebala voditi u tri moguća smijera

    http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdrava … ara/32379/

Odgovarati mogu samo registrirani korisnici. Prijavi se ili otvori korisnički račun.